Nagyon nagy bajban a magyar ipar: folyamatosan csökken a termelés, van innen út felfelé?
2024 májusában az ipari termelés volumene 5,2, munkanaphatástól megtisztítva 4,9%-kal elmaradt az egy évvel korábbitól.
2024 májusában az ipari termelés volumene 5,2, munkanaphatástól megtisztítva 4,9%-kal elmaradt az egy évvel korábbitól.
A BMW konszern az idei év első félévében stagnáló eladási adatokról számolt be, a cég honlapján szerdán közzétett jelentés szerint.
A japán Yokohama Rubber tárgyalásokat folytat a Goodyear Tire & Rubber terepgumi üzletágának megvásárlásáról.
Várhatóan folytatódnak a tárgyalások a két fél között, mivel Peking széles körű megtorlással fenyegetőzik.
A műszaki felsőoktatási képzésben részt vevő hallgatók 79 százaléka itthoni elhelyezkedés esetén legalább nettó 650 ezer forintos kezdőbérre tart igényt.
Magyarország autóipara az idei év elején rendesen megfeneklett, gyülekeznek a viharfellegek a húzóágazat felett.
Idén az első félévben még jól teljesít a magyar autóipar és -kereskedelem, de az év végére a globális hatások már érezhetők lesznek nálunk is
2024 márciusában az ipari termelés volumene 10,4, munkanaphatástól megtisztítva 2,8%-kal elmaradt az egy évvel korábbitól.
A német luxusautó-gyártó Porsche bevétele 9,01 milliárd euró volt az első negyedévben, 11 százalékkal kisebb az egy évvel korábbi 10,1 milliárd eurónál.
A munkaerőpiacot érintő problémák kevésbé láthatóak a nyilvánosság számára, mivel nincsenek jelentős létszámleépítésekről szóló bejelentések.
2024 februárjában az ipari termelés volumene 1,8, munkanaphatástól megtisztítva 1,4%-kal meghaladta az egy évvel korábbit.
A magyarországi autóipar és -kereskedelem előtt álló kihívásokról, a trendekről és az aktuális változásokról tartanak konferenciát áprilisban Budapesten.
Tavaly 1 660 425 motort gyártottak Győrben, köztük 114 058 elektromos hajtást. Az előző évben 177 775 darab járművet állítottak elő, 6641-gyel többet, mint 2022-ben.
Kérdéseket vet fel, hogy a gyors fejlesztés kompromisszumokhoz vezethet-e a járművek biztonságát és minőségét illetően.
Bár a járműgyártás tekintetében Magyarországot divat összeszerelő üzemként jellemezni, az ágazati teljesítményünk mást mutat. Ráadásul a befolyásunk a jövőben jelentősen erősödhet.
Tavaly az Európai Unió autópiaca erőteljes, 13,9 százalékos bővüléssel zárt 2022-hez képest, 10,5 millió új autót értékesítettek.
2023 decemberében az ipari termelés volumene 13,7%-kal elmaradt az egy évvel korábbitól.
Szegeden építi meg első európai üzemét a világ legnagyobb elektromos autógyártójának számító kínai BYD.
Jelentős létszámcsökkentést tervez a Bosch, melyet az autóipar átalakulásával indokol.
Számos tényező alapján határozhatjuk meg, hogy melyik autógyártó számít a legjobbnak, éppen ezért különböznek a rangsorok egymástól.