Eladó a kővágóörsi MOZI étterem – Olga konyhája, egy olyan hely, amely hosszú éveken át nemcsak vendégeket, hanem törzsvendégeket nevelt, és stabil pontja volt a...
Megnövekedett balatoni ajánlattal kezdi a májust a FlixBus nemzetközi buszszolgáltató. Az elmúlt hónapban a nyári menetrendre való átállással több szezonális kapcsolat visszatért, illetve új járatok is elérhetővé váltak, így jelenleg hét országgal van közvetlen összeköttetésben Siófok. Júniusban tovább bővül a kínálat - írja a FlixBus közleményében.
A beutazó turizmus támogatása
A tavalyi évhez hasonlóan idén is összekapcsolja Németországot és Csehországot a Balatonparttal az európai mobilitási vállalat az üdülőszezonban. Az áprilisban elérhetővé vált járatoknak köszönhetően Berlinből, Drezdából és Prágából egész nyáron heti négyszer közlekedik majd menetrend szerinti éjszakai távolsági busz Siófokra.
Az elmúlt évek statisztikái azt mutatják, hogy a Balatonra érkező külföldi vendégek között továbbra is sok a német, cseh, szlovák és lengyel nyaraló. A nyári menetrendünknek köszönhetően ők most autó nélkül is kényelmesen, átszállás nélkül elérhetik a magyar tengert, a tavalyi évhez képest korábban, akár már a tavaszi hónapokban is.
– mondta el Arany László, a FlixBus regionális ügyvezető igazgatója. Krakkóból, illetve Szlovákia több településéről, így például Donovalyból vagy Besztercebányáról Siófokra májusban heti tizekét busz érkezik, június első felétől pedig már minden nap két utazási lehetőségből választhatnak a Balatonra tartó turisták. Minden összeköttetés két irányban foglalható, így a siófokiaknak is lehetőségük lesz felfedezni Európát a nyár során.
Tengerparti utazási lehetőség a Balaton-partról akár már az előszezonban is
Áprilisban indult útnak Rijekába az idei első, Siófokról a horvát tengerpartra közlekedő FlixBus is, így akár már az előszezonban naponta közvetlenül elérhető az Adria. A kínálat jelentősen bővül még nyárig, a vállalat februárban jelentette be, hogy idén több mint húsz tengerparti településre indul napi járat júniustól. A tavaly is a hálózat részét képző Dalmácia mellett idén már az Isztriára és a szlovén tengerpartra is lehet majd zöld busszal utazni. Emellett Zágrábba is napi két busz közlekedik, a fővárosból pedig átszállással további tengerparti csatlakozások foglalhatók.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








