Izrael történetének legnagyobb piramisjáték-csalója, Michael David Greenfield mintegy 200 millió dolláros kárt okozott. A szálak Magyarországon futnak össze.
Még délelőtt is zuhanásban voltak a vezető magyar részvények, komoly mínusz is lehet a napi záráskor.
3 százalékos zuhanást realizált nyitáskor a Budapesti Értéktőzsde, és a délelőtti köztes adatok sem voltak sokkal jobbak. Veszített értékéből a MOL, Richter és a Magyar Telekom is, utóbbi csaknem két százalékot, aztán egy százalék környékére korrigált vissza.
A BUX 11.30 órakor 84 598,09 ponton állt, ami az előző, keddi záró értékéhez képest 1096,42 pontos, 1,28 százalékos csökkenés, a szerdai nyitásnál 1,098,86 ponttal alacsonyabb. A részvénypiac forgalma délelőtt 8,5 milliárd forint volt, a vezető részvények ára esett az előző napi záráshoz képest.
A Mol árfolyam 48 forinttal, 1,64 százalékkal 2872 forintra csökkent, az OTP-részvények ára 250 forinttal, 1,07 százalékkal 23 220 forintra esett. A Magyar Telekom árfolyama 18 forinttal, 1,16 százalékkal 1532 forintra gyengült. A Richter-papírok árfolyama 120 forinttal, 1,17 százalékkal 10 120 forintra csökkent.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








