Az MBH Bank már 2025 decemberére teljesítette a törvényben előírt ATM-telepítési kötelezettségét.
Nagyot ment a tőzsde a héten: jó volt a forgalom és a részvények is, meddig tartják magukat?
Növekvő forgalomban emelkedett a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) részvényindexe a héten, pénteken a BUX 85 492,62 ponton zárt, 0,38 százalékkal magasabban, mint egy héttel korábban.
A részvénypiac forgalma a héten 124,8 milliárd forint volt az előző heti 99,7 milliárd forint után, a vezető részvények az OTP kivételével gyengültek.
A hét részvénypiaci eseményei kapcsán az Equilor Befektetési Zrt. az MTI-nek küldött kommentárjában jelezte: céláremelés érkezett az OTP, a Mol és a Magyar Telekom részvényeire. Az OTP célárfolyamát az Autonomous Research elemzőház 27 198 forintról 27 939 forintra emelte, továbbra is vételi ajánlás mellett. A Mol célárfolyamát a Morgan Stanley 3058 forintról 3123 forintra növelte, továbbra is egyenlő súlyozás mellett. A Magyar Telekom célárfolyamát 1245 forintról 1450 forintra emelte az Erste, ugyanakkor a korábbi felhalmozás ajánlást tartásra módosították.
Az Equilor felidézte azt is, hogy a Magyar Telekom eladta a ViDaNet Zrt.-t. A távközlési szolgáltató egy több lépésből álló folyamat során szünteti meg a ViDaNet Zrt.-ben fennálló részesedését, annak eszközeit integrálni kívánja. A tranzakció zárása 2025 első negyedévében történhet meg.
Az OTP 1,88 százalékkal erősödve 24 350 forinton, történelmi csúcson fejezte be a kereskedést pénteken, forgalma a héten meghaladta a 94,96 milliárd forintot. A vezető részvények közül a héten a Richter árfolyama gyengült a legnagyobb mértékben, a papír az előző hetinél 2,12 százalékkal alacsonyabban, 10 180 forinton zárt pénteken, 15,97 milliárd forintot meghaladó heti forgalomban.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A Magyar Telekom 1,0 százalékkal gyengült a héten, pénteken a részvény 1386 forinton zárt, heti forgalma több mint 3,67 milliárd forint volt. A Mol árfolyama 0,07 százalékkal csökkent a héten, a papír 2878 forinton fejezte be a kereskedést pénteken, heti forgalma meghaladta a 3,81 milliárd forintot.
A kis- és közepes részvények indexe, a BUMIX 8008,19 ponton zárt pénteken, 63,56 ponttal, 0,80 százalékkal magasabban az előző hetinél.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








