Növekvő forgalomban emelkedett a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) részvényindexe a héten.
Már megint a legpesszimistább népek között a magyar: milliók szerint mennek nagyon rossz irányba a dolgok
Bár csökken az infláció miatti aggodalom, de a magyarok zöme szerint nem mennek jó irányba a dolgok az országban úgy általában és gazdasági értelemben sem.
A magyarok infláció miatti aggodalma csökkenni látszik, de még nem érezzük úgy, hogy jó irányba haladna az ország általános, vagy akár gazdasági értelemben - derült ki az Ipsos felméréséből, amit a 24.hu szemlézett. A magyarok a legpesszimistábbak között vannak a világon, az emberek 83 százaléka szerint rossz irányba mennek a dolgok az országban. Csak Peru és Argentína előz meg minket ebben a tekintetben.
Magyarország hátulról a negyedik helyen helyezkedett el mindössze 16 százalékos elégedettséggel, ami júniushoz képest 5 százalékpontos visszaesés. Ugyanakkor csak az emberek 44 százaléka aggódik az infláció miatt, és ez az arány május óta csökken.
Örülhetnek a húsimádó magyarok: jó hírek érkeztek a kedvencükről, ez a pénztárcának is jót fog tenni
A piaci árak alakulására egyaránt hatnak a globális kereskedelmi bizonytalanságok és az uniós kínálat szezonális változásai.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








