Nincs nálad a bankkártyád, de készpénzt szeretnél felvenni? Ha be van digitalizálva a mobilodba, akkor van rá esély, hogy sikerülni fog a dolog.
Harmincegy százalékos növekedést ért el az első félévben a K&H SZÉP kártya felhasználás. Ennek oka az élelmiszervásárlás, az alszámlák közötti átjárhatóság és az elfogadóhelyek számának bővülése.
Izgalmas félévet tudhat maga mögött a SZÉP kártya piac: a K&H SZÉP kártya 2022 első hat hónapjának forgalma megközelíti a 15 milliárd forintot, ami 31 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. Alszámlák szerinti bontásban a szálláshely forgalma 78 százalékkal, a szabadidő 19 százalékkal, a vendéglátás pedig 18 százalékkal növekedett 2021 első félévéhez hasonlítva. A február 1-től július 1-ig terjedő időszakban élelmiszervásárlára a költések 26 százalékát fordították, ami azt mutatja, hogy a kártyabirtokosok jelentős része élt ezzel a lehetőséggel.
Az elfogadóhelyek számának folyamatos bővülése mellett az élelmiszervásárlás és az alszámlák közötti átjárhatóság is nagyban hozzájárult a K&H SZÉP kártya intenzív használatához. A két rendelkezés egymást erősítette, hiszen így az összes alszámláról lehetett élelmiszert vásárolni, ezért a kártyabirtokosok nagy része nem halmozott fel, hanem már a nyári időszak előtt elkezdte költeni a juttatásait. Ennek köszönhetően a tavaly év végi egyenleghez képest összességében mintegy 12 százalékkal kevesebb pénz található a K&H SZÉP kártyákon
– tájékoztatott Árva András, a K&H lakossági szegmensért felelős marketingvezetője.
A folytatás is ígéretes
Bár az élelmiszervásárlási lehetőség július 1-jével megszűnt, az alszámlák közötti átjárhatóság december végéig megmarad. Emellett a nyári szabadságok hatása is évek óta igen jelentős: jellemzően júliusban és augusztusban költenek a legtöbbet a kártyabirtokosok. Ezen tényezők együttes hatása mellett a K&H SZÉP kártya elfogadóhelyek számának folyamatos bővülése is tovább növelheti a forgalmat, ugyanis országos szinten már megközelíti a 38 ezret.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Juhász Péter lesz Szentgyörgyvölgyi Péter kihívója az V. kerületben
- Világháborús gránátra futott a kombájn Szerencsnél
- Washingtonból hívták telefonon Izraelt
- Az ukrán elnök megölését tervezték lengyel-orosz összefogással
- Ukrajna érdemrenddel tünteti ki Alain Delont
- Máris itt a Kínai Nagydíj - sport a tévében