A munkavállalók továbbra is aktívak az álláspiacon, döntéseiket elsősorban a fizetések és a juttatások befolyásolják.
Ezt nem fogod elhinni: ilyen állásra csábítanak most 350 ezres fizuval, végzettség sem kell
Több húsipari cég olyan munkaerőhiánnyal küzd, hogy már a rendeléseket sem tudják teljesíteni, ezért meglepően magas fizetést, bónuszt, illetve prémiumot is ajánlanak a cégek a jelentkezőknek.
Intenzíven keresik új munkatársaikat a húsiparban több álláskereső portálon, méghozzá véget nem érő hirdetésekkel. A legtöbb ilyen álláshirdetésnél azonnali kezdéssel várják a munkavállalókat, bár a hazai vállalatoknak vélhetően nincs könnyű dolguk, hiszen külföldön akár havi 660 ezer-1 millió forintot is tudnak ajánlani a holland, német és osztrák cégek.
Ezzel szemben hazánkban, 600 ezer forintos belépési bónuszt, háromhavonta 200 ezer forint jelenléti prémiumot, és gyakorlott munkavállaló esetén akár nettó 350 ezer forintos fizetést tud nyújtani a KOMETA 99 Zrt. kaposvári üzemébe, csontozói munkakörbe – írja az rtl.hu
A Húsipari Dolgozók Szakszervezetének elnöke, Golhovics Gábor szerint a húsipar nehéz üzem, a fizikai munka kemény és zordabb körülményeket jelent a 10 fokos hűtőkben, aminek az alacsonyabb bérezés és a munka intenzitása miatt gyakran fordítanak hátat már a próbaidő alatt. Véleménye szerint megfelelően versenyképes bérezéssel és jutalmazással orvosolni lehetne a problémát, hogy ezzel is itthon tudják tartani a már meglévő vagy újonnan érkező munkavállalókat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








