részvénypiac forgalma 11,2 milliárd forint volt, a vezető részvények a Richter kivételével gyengültek.
A GKI fogyasztói bizalmi index a januári 5,5 pontos emelkedést követően februárban 1,1 ponttal csökkent, mínusz 34,9 pontra - közölte a GKI Gazdaságkutató Zrt. A csökkenéssel a mutató a mélypontot jelentő áprilisi zuhanásának még 40 százalékát sem dolgozta le, a februári érték jóval elmarad a válság óta elért júliusi csúcsától, ami mínusz 26,9 pont. A kutatóintézet ismertetése szerint februárban a lakosság pénzügyi helyzetét és megtakarítási lehetőségét rosszabbnak, a munkanélküliséget és a magyar gazdaság helyzetét viszont jobbnak látta, mint januárban. A fogyasztók tehát saját pénzügyi helyzetüket az előző hónaphoz képest romlónak tartották.
A magyar gazdaság jövőbeli helyzetének megítélése január után februárban is javult. Áprilisban a munkanélküliségtől való félelem a legnagyobb mértékben erősödött, a nyári javulást ősztől a félelem újabb terjedése követte. Ez februárban örvendetes módon csökkent, de így is csak jóval az átlag alatti mértékben mérséklődött áprilisi megugrásához képest.
A GKI közölte: a lakosság saját jövőbeli megtakarítási képességét januárban jelentősen javulónak érezte, ez azonban most februárban az őszre jellemző szint alá esett. Erősödtek az inflációs várakozások, bár nem érték el a decemberi szintet.
Az adatfelvétel módszerét 2021. januártól ismét változtatni kellett, a személyes interjúk helyett újra online felmérésre kellett átállni - közölte a GKI.

Székesfehérvár után Kecskeméten folytatódik az őszi kkv-rendezvénysorozat: fókuszban a finanszírozás
A Portfolio és a KAVOSZ közös országos rendezvénysorozata 15 magyarországi városba látogat el.


-
AI és a magyar munkaerőpiac: kit hoz előnybe, és kit sodor partvonalra?
Sólyom Balázst, a Trendency Zrt. adatüzletágának vezetőjét kérdeztük.
-
Most kiderül, hogy mennyire AI-ready a hazai kkv szektor – Töltsd ki a kérdőívet!
A kérdőív kitöltése 5 perc.
-
Készpénz helyett digitális: így fizet ma Magyarország - videó
2024-ben az elektronikus tranzakciók száma pedig meghaladta a 2,5 milliárdot.
-
Új korszakot indít a Lidl (x)
Húsz év alatt a Lidl Magyarországon nemcsak piacvezető élelmiszerlánccá vált, hanem olyan közösségi szereplővé is


