Korábban indult az idei influenzaszezon, új vírusváltozat is megjelent - erről ír hosszabban Kemenesi Gábor, virológus.
Hatéves kislány fulladt bele a gyermekmedencébe a Palatinus Strandon június 14-én, szombaton - írja a Bors.
Elképesztő tragédia történt június 14-én, szombaton, a Palatinus Strandon. Egy hatéves kislány az édesanyja és a társasága kíséretében megérkezett a népszerű fürdőbe, majd átöltözött fürdőruhába. Az édesanyja ruhában maradt, és leült a medence szélére. Szemtanúk szerint a lábát a vízbe lógatta, miközben a telefonján nézett valamit, és gyermeke önfeledten ugrált a medencébe. A gyermek végül vízbe fulladt - írja az esetről a lap.
A kislány vélhetően görcsöt kapott, ezért egy fürdőző kiemelte a medencéből és a kőre fektette, hogy megkezdjék az ellátását. A gyermek életét azonban nem sikerült megmenteni.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








