Karácsonyi menü ötletek: hagyományos, egyszerű, bonyolult és diétás karácsonyi ételek mindenkinek, aki még nem tudja, mit főzzön karácsonyra. Nálatok mi lesz a menü?
Egyre kétségbeejtőbb az orvoshiány: már a Facebookon vadásznak doktorokat a Pest melletti nagyvárosba
Az érdi Dr. Romics László Egészségügyi Intézmény súlyos orvoshiánnyal küzd, ami jelentősen megnehezíti a betegellátást. Bárány Zsolt, az intézmény igazgatója, közösségi média platformon keresztül hívta fel a figyelmet a kialakult helyzetre- vette észre a 24.hu.
"Ha valakinek, akkor Önöknek bizonyosan nem kell ecsetelnem, milyen orvoshiánnyal küzdünk itt a Romicsban. Alig tudnék kiemelni olyan szakmát, ahol ne tudnánk azonnali belépéssel felvenni szakorvost, szakorvosokat" - fogalmazott Bárány a Facebook-bejegyzésében.
Az igazgató kiemelte, hogy számos szakterületen kritikus a helyzet. A leginkább érintett területek közé tartozik az ortopédia, neurológia, diabetológia, reumatológia, nőgyógyászat, szemészet és urológia. Ezeken a szakrendeléseken különösen sürgető az orvosok felvétele.
A hagyományos toborzási módszerek, mint például a hirdetések feladása vagy a közvetlen kapcsolatokon keresztül történő fejvadászat, eddig nem hozták meg a várt eredményt. Az intézmény vezetője úgy döntött, hogy rendhagyó módon, a közösségi média erejét kihasználva próbálja meg orvosolni a problémát.
Bárány Zsolt szokatlan lépésre szánta el magát: kivételesen engedélyezte a kommentelést a bejegyzése alatt, abban bízva, hogy minél többen megosztják az "álláshirdetést". Indoklása szerint "Helyzetünk a fent felsorolt szakrendelések esetében több, mint kétségbeejtő".
Ez nem az első alkalom, hogy az igazgató a közösségi médián keresztül kommunikál az egészségügyi ellátás kihívásairól. Korábban, a nyár folyamán is hangot adott csalódottságának Takács Péter egészségügyi államtitkár egy kijelentésére reagálva.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Az érdi szakrendelő, amely mintegy 120 ezer ember ellátásáért felelős, már korábban is küzdött személyzeti problémákkal. Tavaly februárban például a rendelő műtőssegédjének felmondása után az intézmény vezetője részletesen beszélt a kialakult helyzetről és az előttük álló kihívásokról.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








