Európa öregszik, de Magyarországon belül is óriásiak a különbségek. Hol élnek a leghosszabb ideig, és mit jelent ez a jövőnkre nézve?
Leállt egy gyermek szíve a komáromi WF Szabadidőparkban hétfőn- derül ki a kemma.hu cikkéből.
A hét ekeján a WF Szabadidőparkban mentőhelikoptert kellett riasztani. A komáromi strandon újraélesztésre volt szüksé, ugynis az információk szerint egy gyermek lett rosszul, aki azonnali segítségre szorult, szívleállás miatt.
A lap megkeresésére az Országos Mentőszolgálat kommunikációs munkatársa, Udvardi-Lakos Luca elmondta, hogy egy 10 év körüli gyermeket élesztettek újra sikeresen. A gyors beavatkozást követően mentőhelikopterrel szállították a kisgyereket kórházba súlyos-életveszélyes állapotban.
Címlapkép forrása: MTI/Katona Tibor
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








