A saját testét laboratóriumi projektté alakító Bryan Johnson most új célt jelentett be: szerinte 2039-re valósággá válhat az emberi halhatatlanság.
A Cancer Research UK adatai alapján a MailOnline elemzése rávilágít, hogy Nagy-Britanniában a férfiak 45%-os, míg a nők 43%-os eséllyel esnek át életük során rákos megbetegedésen, a túlélési arányok pedig jelentősen eltérnek a különböző ráktípusok között - tudósított a Daily Mail.
A rák, mint betegség széleskörű figyelmet kap az Egyesült Királyságban, hiszen a krízis nagyjából minden második embert érint élete során. A Cancer Research UK adatai alapján a brit nők 43%-a, míg a férfiak 45%-a számíthat arra, hogy élete során rákos megbetegedést diagnosztizálnak nála. A diagnózis felállítását követő tíz éven belül a nők 46,3%-a, míg a férfiak 54,2%-a hal meg ebben a betegségben.
A leggyakoribb ráktípusok közé tartozik a prosztatarák és a mellrák, amelyek körülbelül minden hatodik férfit és minden hetedik nőt érintenek Nagy-Britanniában. Ezzel szemben ezeknél a daganattípusoknál viszonylag magasabb a túlélési arány: a prosztatarák esetében a betegeknek csak a 16,2%-a, míg a mellráknál az elszenvedők 24,1% hal meg tíz éven belül.
A tüdőrák mindkét nemnél gyakori és kiemelkedően halálos: a férfiak 96%-a, míg a nők 93,5%-a veszti életét tíz évvel a diagnózist követően. A bélrák is jelentős előfordulást mutat, ez a típus minden huszadik embert érinti, az elemzett adatok szerint az egyik legkevésbé kezelhető és leggyorsabban halált okozó rákfajta pedig a hasnyálmirigyrák.
Az Egyesült Királyságban évente több mint 375 000 új rákos megbetegedés kerül diagnosztizálásra. Ezek közül sok esetben (38%) megelőző intézkedésekkel csökkenthető lenne a kockázat. Az NHS hangsúlyozza bizonyos tünetek fontosságát - úgymint a csomók megjelenése vagy a tartós köhögés -, amelyek mindenképp orvosi kivizsgálást igényelnek.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Fontos megjegyezni továbbá azt is, hogy bár az általános statisztikák hasznos támpontot nyújtanak, ezek nem tükrözik az egyedi esetek sajátosságait és kimeneteleit. A betegség időben történő felismerése és kezelése jelentős mértékben javíthatja a betegek túlélési esélyeit.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








