Az országos nettó települési átlagkereset 474 ezer forint volt 2024-ben, mely 13,5 százalékkal bővült az előző évi 418 ezer forinthoz képest.
Eddig összesen 10 szülésznő adta be a felmondását a budapesti Szent Imre kórházban és többen tervezik, hogy csatlakoznak hozzájuk az RTL Híradó információi szerint.
Tíz szülésznő adta be a felmondását a budapesti Szent Imre kórházban és még többen tervezik, hogy ugyanerre az útra lépnek. A szülésznők döntésüket azzal indokolták, hogy az intézmény november 1-től már nem engedélyezi, hogy a választott szülésznők beosztásukon kívül is bent lehessenek a szüléskor.
A Szent Imre kórházban erre a gyakorlatra eddig lehetőség volt, így sok olyan kismama is őket választotta, aki területileg nem oda tartozott. Arra a kérdésre azonban, hogy pontosan hányan mondtak fel az intézmény nem adott választ, közleményükben csak arról tájékoztattak mindenkit, hogy biztosított az osztály működése.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








