Szoboszlai Arsenalnak rúgott találatától Dzsudzsák és Vitális szabadrúgásáig: ezek voltak szerintünk a naptári év legnagyobbjai.
Az átlagos betegvárakozási a járóbeteg szakellátásban még 2016-ban átlagosan 20 nap volt, addigra mostanra ez a szám 30 napra nőtt.
2022 májusában 44 tagintézményükben mérték fel, hogy mennyit kell várakoznia a betegeknek ahhoz, hogy bejussanak egy szakrendelésre – mondta az Inforádiónak a Medicina 2000 magyar Poliklinikai és Járóbeteg Szakellátási Szövetség elnöke.
A legkedvezőtlenebb helyzet a diabetológiában és az angiológiában, tehát az erek vizsgálatánál tapasztalható. Előbbi esetében 12,5 napos romlás volt mérhető, amivel 45 napra ugrott az átlagos várakozási idő, utóbbinál 11,5 nappal nőtt a várakozási idő, elérve az átlagosan majd 54 napot. Kedvező elmozdulás látható viszont a kardiológia esetében, ahol csaknem 10 nappal csökkent, így már „csak” 48,72 nap az átlag várakozási idő, de a gasztroenterológia szakrendeléseken is 9 nappal, 31 napra rövidültek a betegfogadási listák.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








