Aggodalmát fejezte ki az ENSZ Egészségügyi Világszervezete (WHO) csütörtökön a H5N1 típusú madárinfluenza új variánsai okozta egyre növekvő fertőzésszám miatt.
A megkérdezettek 40 százaléka vagy már beadatta a harmadik oltást, vagy a jövőben biztosan meg fogja tenni. Az Idea Intézet közvélemény-kutatást végzett az oltásokkal kapcsolatban.
Az Idea Intézet felmérése alapján minél fiatalabb korosztályt nézünk, arányaiban annál kevesebben oltatták be magukat harmadszor, ami összefügghet azzal, hogy az idősebbek oltására korábban sor került. A 60 évesnél idősebb magyarok mintegy 31 százaléka már felvette a harmadik oltást.
A megkérdezettek 22 százaléka mondta azt, hogy két oltást már megkapott, és kérni fogja a harmadik dózist, 18 százalékuk pedig már ezen túl is esett az október eleji adatfelvétel időpontjáig. 16 százalék kapott két oltást, azonban a harmadik dózis kapcsán még hezitál, olvasható a 24.hu-n.
A teljes felnőtt népesség körében 12 százalék azok aránya, akik azt mondták, hogy biztosan nem fogják beoltatni magukat egyszer sem. A 30-39 évesek körében ez az arány már 23 százalék.
A valóságban a friss adatok szerint a harmadik oltással rendelkezők száma már kicsivel több mint 1,9 millió, az összes beoltott szűk egyharmada, ebből mintegy százezren hétfőn, az oltási akcióhét első napján kapták meg az emlékeztető oltást.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Lázár János: nem kis sebet ütött a Fideszen a kegyelmi ügy
- Komoly biztonsági résre derült fény, de nincs mit tenni
- A banki alkalmazott mentett meg egy ügyfelet a csalóktól - videó
- Úgy tűnik, egy nagyhatalomnak sikerül betiltania a dohányzást - világelsők lehetnek
- Újabb részletek az idősek jogosítványáról
- Péntek reggeltől óriási gyorshajtóvadászat kezdődik – itt megtalálja az összes traffipax helyét