Közeledik a karácsony, már csak egy hét választ el minket az év legmeghittebb ünnepétől: de vajon mitől lesz igazán boldog a karácsony?
A megkérdezettek 40 százaléka vagy már beadatta a harmadik oltást, vagy a jövőben biztosan meg fogja tenni. Az Idea Intézet közvélemény-kutatást végzett az oltásokkal kapcsolatban.
Az Idea Intézet felmérése alapján minél fiatalabb korosztályt nézünk, arányaiban annál kevesebben oltatták be magukat harmadszor, ami összefügghet azzal, hogy az idősebbek oltására korábban sor került. A 60 évesnél idősebb magyarok mintegy 31 százaléka már felvette a harmadik oltást.
A megkérdezettek 22 százaléka mondta azt, hogy két oltást már megkapott, és kérni fogja a harmadik dózist, 18 százalékuk pedig már ezen túl is esett az október eleji adatfelvétel időpontjáig. 16 százalék kapott két oltást, azonban a harmadik dózis kapcsán még hezitál, olvasható a 24.hu-n.
A teljes felnőtt népesség körében 12 százalék azok aránya, akik azt mondták, hogy biztosan nem fogják beoltatni magukat egyszer sem. A 30-39 évesek körében ez az arány már 23 százalék.
A valóságban a friss adatok szerint a harmadik oltással rendelkezők száma már kicsivel több mint 1,9 millió, az összes beoltott szűk egyharmada, ebből mintegy százezren hétfőn, az oltási akcióhét első napján kapták meg az emlékeztető oltást.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








