Az intézmény erről szerdán adott tájékoztatást a saját közösségi oldalán.
A Magyar Tudományos Akadémia szerint szükséges újból a maszkhordás is, arra kérnek mindenkit, hogy zárt térben, rendezvényeken, tömegközlekedési eszközökön viseljük a maszkokat. Az MTA állásfoglalásában azt írta: növelni kell a lakosság átoltottsági arányát.
„Jelen helyzetben mindannyiunk kötelessége az oltásoktól elzárkózó emberek meggyőzése” – írja állásfoglalásában a Magyar Tudományos Akadémia elnöksége. A kutatók szerint azért van szükség az átoltottság minél előbbi növelésére, hogy megelőzhető legyen a negyedik hullám berobbanása Magyarországon.
Ezért az MTA úgy véli, hogy szükséges újból a maszkhordás is, arra kérnek mindenkit, hogy „zárt térben, rendezvényeken, tömegközlekedési eszközökön” viseljék a maszkokat, valamint tartsanak távolságot másoktól és fertőtlenítsék kezüket. A kutatók elejét vennék az álhíreknek is:
közösen érjük el, hogy senki ne adjon hitelt az olyan téves, felelőtlen és veszélyes állításoknak, miszerint a delta-variáns ellen nem véd az oltás és az orrot és szájat eltakaró maszk! Mindenki lépjen fel saját környezetében a hamis és áltudományos nézetek ellen!
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








