Az intézmény erről szerdán adott tájékoztatást a saját közösségi oldalán.
Novák Katalin a kötelező oltásról: "Most az egészségügyben döntöttünk erről, aztán majd meglátjuk"
Van esély arra, hogy a delta variáns miatt ismét erősödik a járvány, ennek leküzdésére az egyetlen fegyverünk a védőoltás – mondta hétfői sajtótájékoztatóján Novák Katalin, a közösségi élet újraindításáért felelős operatív törzs vezetője. Kifejtette, folyamatosan merülnek fel ötletek a kötelező oltásról más területen. "Most az egészségügyben döntöttünk erről, aztán majd meglátjuk" - mondta.
Csak a védőoltással tudjuk legyőzni a koronavírus-járvány negyedik, vagy akár minden további hullámát – szögezte le Novák Katalin családokért felelős miniszter. Aki nincs beoltva, az nagyobb veszélynek van kitéve, mint a korábbi hullámokban, ugyanis a delta variáns fertőzőbb - mondta a közösségi élet újraindításáért felelős operatív törzs vezetője.
Novák Katalin a hétfői sajtótájékoztatón felidézte a múlt heti kormánydöntéseket: a 60 év felettiek, illetve a 12-15 évesek esetében indítanak új oltási kampányt, illetve mindenki száméra lehetővé teszik a harmadik oltás felvételét.
Arról szintén döntött a kormány, hogy az egészségügyben dolgozók száméra kötelező lesz a védőoltás, de Novák szerint körükben jelenleg is 90 százalék körül van az átoltottság, bizonyos területeken felette is.
Az egészségügyben jelenleg is vannak kötelező oltások, egy bevett gyakorlatot kell most alkalmaznunk – mondta a tárca nélküli miniszter. A harmadik oltás részletszabályain jelenleg is dolgozik a kormány, az biztos, hogy önkéntes lesz annak felvétele, semmilyen hátrány nem éri azt, aki nem kíván élni vele. Mindenképpen az orvosoknál érdemes tájékozódni, hogy javasolják-e a harmadik oltást, illetve milyen vakcinát ajánlanak.
Folyamatosan vetődnek fel ötletek a kötelező oltásról más területen. Most az egészségügyben döntöttünk erről, aztán majd meglátjuk
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
- mondta Novák.
Fotó: Rosta Tibor, MTI/MTVA
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








