A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
Helyben is megszervezhetik munkavállalóik oltását a hazai gazdasági társaságok a helyi kormányhivatalok segítségével. A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) oltási kampányt indít annak érdekében, hogy erre a lehetőségre felhívják a vállalkozások figyelmét, ezzel is gyorsítva az átoltottság elérését és a gazdaság teljes újraindítását.
A munkaadóknak és a munkavállalóknak elemi érdekük a gazdaság mielőbbi újraindítása, a munkavállalók egészségének védelme és a kereslet stabilizálódása. Ez jelenleg a minél szélesebb körű átoltottsággal lehetséges, ennek elérésében kívánja támogatni a kamara a magyarországi gazdasági társaságokat
– mondta a Magyar Nemzetnek adott interjújában Parragh László. Az összes hazai vállalkozásnak lehetősége van arra, hogy helyben, saját telephelyén szervezze meg munkavállalói beoltását - emelte ki az MKIK elnöke.
"A lehetőség ugyanakkor a nagyobb, több munkavállalót foglalkoztató száz-kétszáz vállalkozásnak jelenthet érdemi előrelépést. A munkahelyi oltakozás előnye egyfelől a dolgozók szervezett, munkavégzéshez igazodó oltása, másfelől a magyarországi átoltottság jelentős felgyorsítása" – mondta el Parragh László, aki ismertette: a vállalkozásoknak a helyi kormányhivatalhoz kell fordulniuk, amennyiben élnek a vállalati szintű oltás lehetőségével. A kormányhivatal felveszi az illetékes szervekkel a kapcsolatot, a szükséges vakcinamennyiség szállításával, tárolásával kapcsolatos logisztikai feladatokat nem a cégeknek kell megszervezniük.
Az MKIK napokban induló oltási kampányától függetlenül is van lehetőségük a cégeknek oltópont létrehozására. A Mol, a Richter, a győri Audi-, a kecskeméti Mercedes- és az esztergomi Suzuki-gyár is megszervezte már korábban a unkavállalók oltását. Parragh László példaként említette: az MKIK a közelmúltban kötött előzetes megállapodást a Magyar Bankszövetséggel, a tárgyalások eredményeként a bankszektor munkatársainak a közeljövőben így már lehetőségük lesz a szervezett munkahelyi oltatásra.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Moszkva nem finomkodik, kiutasít két diplomatát
- Már az idén milliárdos üzletté válhat a női élsport
- Újabb amerikai egyetemen tüntettek palesztinpárti diákok
- Lezárták az M7-est Balatonvilágosnál
- Újabb fordulat a német kémbotrányban: már egy EP-képviselő ellen is nyomoznak
- Országszerte húsz helyszínen lehet futni a Futókörök Napján