Csalók a Gondosóra nevével visszaélve megtévesztő e-mail üzenetekkel próbálták rávenni a címzetteket.
Nagy a baj: a rossz idő és a fokozódó járványhelyzet miatt alig mentek vért adni a magyarok
Várja a véradók jelentkezését az Országos Vérellátó Szolgálat, amelynek szakmai főigazgató-helyettese hétfőn az M1 aktuális csatornán hangsúlyozta: ezen a héten a hosszú hétvége miatt kevesebb nap áll rendelkezésre véradásra, így még fontosabb, hogy a napokban minél többen jelentkezzenek.
Nagy Sándor elmondta: a rossz idő és a fokozódó járványhelyzet miatt közepesen alakult a múlt heti véradások száma. Az elmúlt heten 181 helyszínen 7176-an jelentkeztek véradása. A legeredményesebb helyszínen, a Győri Regionális Vérellátó Központban 176 véradót regisztráltak; a korházaktól átlagos mennyiségű, 7400 vérkészítményre érkezett igény.
Jelenleg is 58 helyszínen szerveznek véradásokat országszerte, a helyek és időpontok a www.ovsz.hu és a veradas.hu oldalon követhetők - fűzte hozzá Nagy Sándor.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


