Lezárult az NKFH nagy országos szamócaellenőrzése – félezer tétel közül nem mindegyik úszta meg, buktak az „ál-lajosmizsei eprek” is.
Tekintettel a járványügyi helyzetre a házi karanténban élők teljesen érintés- és kontaktmentesen rendelhetnek az Auchan nemrég országossá vált online áruházából. 21 ezer termék közül lehet választani, amit akár egy nap alatt bárhova kiszállít a cég. Amennyiben a rendelésnél a kontaktmentességet kéri a vásárló, úgy a futár előzetes telefonegyeztetés után az ajtó előtt hagyja a megvásárolt termékeket, hogy ezzel is csökkentsék a fertőzés terjedését. Az áruházlánc elsősorban azoknak szeretne segíteni a bevásárlásnak ezzel a biztonságos módjával, akik nem hagyhatják el a lakásukat.
Az Auchan országosan működő online áruháza 21 ezer terméket kínál akár már egynapos kiszállítási idővel. Most a szolgáltatás a személyes találkozást teljesen kiküszöbölő vásárlás lehetőségével bővült azért, hogy a házi karanténra kényszerülők is tudjanak vásárolni anélkül, hogy el kéne hagyniuk az otthonukat, vagy valakit meg kellene kérniük a környezetükből, hogy vásároljon be helyettük.
A folyamat röviden úgy zajlik, hogy a rendelésnél a megjegyzés rovatban a "kontaktusmentes átadást" kell kiválasztani. A futár telefonon egyeztet a vevővel, hogy mikor érkezik pontosan, hol hagyja a csomagot, illetve azt is jelzi, hogy elhagyta a terepet, tehát már nyugodtan be lehet vinni a termékeket. Ezt követően a szállító rögzíti a rendelés átvételét és megtörténik az online zárolt összeg kifizetése. Ez a lehetőség az egész ország területén él, és nem csak az élelmiszerekre vonatkozik, hanem más árucikkekre is, amelyek a kínálatban szerepelnek.
Az Auchan ezzel a speciális szolgáltatással azoknak szeretne segíteni, akik hatósági vagy önkéntes karanténban vannak. Az áruházlánc bízik abban, hogy ezzel a lépéssel hozzájárul ahhoz, hogy a fertőzötteknek, vagy a velük egy háztartásban élőknek valóban ne kelljen elhagyniuk a lakásukat csak azért, mert valamire szükségük van a boltból.
- mondta Bóda Mózes, innovációért és vásárlói kapcsolatokért felelős igazgató.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


