A Pénzcentrum 2025. december 16.-i hírösszefoglalója, deviza árfolyamai, heti akciók és várható időjárás egy helyen!
178 újabb magyar állampolgárnál mutatták ki az új koronavírus-fertőzést (COVID-19), ezzel 6139 főre nőtt a hazánkban beazonosított fertőzöttek száma. Elhunyt egy 68 éves idős beteg, az elhunytak száma így 615 főre emelkedett, 3761-en pedig már meggyógyultak. Az aktív fertőzöttek száma 1763 fő. 103 koronavírusos beteget ápolnak kórházban, közülük 7-en vannak lélegeztetőgépen.
Tegnap 292, az elmúlt 24 órában pedig 178 fővel emelkedett a fertőzöttek száma. Ezzel 5961 főre nőtt a hazánkban a diagnosztizáltak száma, tehát ha ilyen ütemben emelkedik tovább a fertőzöttség, akkor egy napra vagyunk attól, hogy elérjük a 6000 főt.Elhunyt egy 68 éves férfi, akinek alapbetegsége eddigi információk szerint nem ismert. Az aktív fertőzöttek száma 1588 főről 1763-ra ugrott egy nap alatt, ez azt is jelenti, hogy a gyógyultak száma mindössze 2-vel nőtt. Tegnap még 90 , ma már 103 koronavírusos beteget ápolnak kórházban - írja a koronavirus.gov.hu.
- írja a tájékoztató portál.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








