Bolti és éttermi halászleveket kóstolt vakteszten a TikTokon ismert magyar szakács, brgs_thamek, hogy kiderüljön, melyik éri meg igazán az árát.
96 460 forintba kerül egy PCR-teszt elvégeztetése a hódmezővásárhelyi kórházban, írta a hodpress.hu. A lap emlékeztet, hogy augusztus elseje óta a sárga vagy piros besorolású országokból hazatérőknek nem az állam állja a koronavírusteszteket, hanem maguknak kell kifizetniük, ha nem akarnak két hétig karanténban lenni.
Azokat az intézményeket, ahol a teszteket el lehet végezni, a Nemzeti Népegészségügyi Központ honlapján tette közzé, a lehetséges helyek közt vannak állami és magánlaborok is. A tesztek költségeiről a központi tájékoztató szerint az egészségügyi szolgáltatók saját hatáskörben dönthetnek.
A hódmezővásárhelyi egészségügyi központnak az UNI-MED KFt. végzi a laborvizsgálatot, ez a cég a Szegedi Tudományegyetem Szent-Györgyi Albert Klinikai Központjának költségtérítéses ellátását bonyolító cége.
Frissítés! 2020.08.19.
Cikkünk megjelenése után az alábbi közleményt kaptuk az UNI-MED Szeged Kft-től: "(...) gazdasági társaságunk nem áll szerződéses viszonyban a cikkben említett hódmezővásárhelyi kórházzal. Csatolva küldöm társaságunk koronavírus-tesztelésre vonatkozó díjtáblázatát." Íme:

-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








