Az idei szezonban naponta és személyenként átlagosan 870 forint körül alakul a síbiztosítás díja, ami mintegy 3 százalékkal haladja majd meg az előző szezon 845...
13 újabb magyar állampolgárnál mutatták ki az új koronavírus-fertőzést (COVID-19), ezzel 4247 főre nőtt a hazánkban beazonosított fertőzöttek száma.
Nincs újabb elhunyt, az elhunytak száma változatlanul 595 fő, 3073-an pedig már meggyógyultak. Az aktív fertőzöttek száma 579 fő. Az aktív fertőzöttek 38 százaléka, az elhunytak 60 százaléka, a gyógyultak 46 százaléka budapesti. 127 koronavírusos beteget ápolnak kórházban, közülük 5-en vannak lélegeztetőgépen - olvasható a koronavirus.gov.hu oldalon.

A magyarországi járványügyi adatok továbbra is kedvezőek, a járvány azonban nem ért véget, a környező országokban a megbetegedések számának növekedése tapasztalható, ezért fennáll a behurcolás veszélye. A kormány ezért döntött bizonyos országok esetében a beutazási szabályok szigorításáról.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








