A részvénypiac forgalma 52,9 milliárd forint volt, a vezető részvények a Mol kivételével erősödtek az előző napi záráshoz képest.
Több mint 21 ezer liter kéz- és felületfertőtlenítőt szállított ki a Mol kedden a Készenléti Rendőrség budapesti központjába, ahonnan azt továbbviszik azt az ország minden részébe. A tervek szerint a Hygi április végétől a Mol töltőállomásain is kapható lesz.
Az olajtársaság közleménye szerint továbbra is zajlik MOL kéz- és felületfertőtlenítő szereinek kiszállítása az egész országban, a járvány elleni védekezés szempontjából stratégiai szervezeteknek és vállalatoknak. Mintegy 800 liter Mol Hygi fertőtlenítőszer érkezett például a Hajdú-Bihar Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság részére, és még a héten folytatódik a kórházak ellátását intéző Állami Egészségügyi Ellátó Központ kiszolgálása is.
Mint írták, a társaság almásfüzitői üzeme harmadik hete gyárt fertőtlenítőszereket; onnan a múlt hét végéig összesen közel 500 ezer liter terméket szállítottak ki - az Operatív Törzzsel együttműködve - a közfeladatot ellátó és a koronavírus elleni küzdelemben élen járó intézményeknek. A Mol-csoporthoz tartozó, kenőanyagok gyártásával foglalkozó MOL-LUB Kft. mindössze két hét alatt állította át korábban szélvédőfolyadékot készítő gyártósorát fertőtlenítő előállítására. Hozzátették, hogy április 20-án 42 ezer liter Hygi érkezett a kórházakat ellátó Állami Egészségügyi Ellátó Központnak, illetve a MÁV Zrt. 24 ezer litert kapott.
Korábban 480 liter Hygit szállítottak ki a Békés Megyei Rendőr-főkapitányságra, Békéscsabára, és 720 litert a Békés Megyei Központi Kórházba, Gyulára, valamint 45 ezer litert a székesfehérvári vegyvédelmi alakulathoz. Ezt megelőzően kapott már a fertőtlenítőből a Volánbusz, a BKV, a Miskolci Közlekedési vállalat, a Zalai Vízmű, a Magyar Posta, az ÁEEK, hulladékkezelők, közművek és önkormányzatok, rendőri és honvédelmi szervek, illetve kórházak is.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








