A kiberbűnözők egyre szervezettebben és célzottabban használják az ismert márkák és szolgáltatók nevét, hogy bizalmat keltsenek.
A mai napon az MKB Bank elindítja VideóBANK szolgáltatását, melynek használatával az ügyfelek videóchaten keresztül tudják intézni ügyeik egy részét. A banki tanácsadók személyesen, a legmodernebb digitális technológia eszközeivel állnak rendelkezésre.
A videóbank szolgáltatás létrehozása az MKB Bank digitális fejlesztési programjának tervezett lépése volt, azonban bevezetését - a március végén bevezetésre került digitális ügyfélhívó rendszerhez hasonlóan - jelentősen felgyorsította a koronavírus-járvány teremtette helyzet. Az MKB VideóBANK gyors, soron kívüli elindításának célja az, hogy tovább csökkentsük a fiókokban történő személyes ügyintézés szükségességét, egyúttal újabb hasznos, kényelmi szolgáltatást biztosítsunk ügyfeleinknek.
A VideóBANK szolgáltatás munkanapokon 8:00 és 16:30 között érhető el és egyéb ügyintézési lehetőségek mellett arra is lehetőséget ad, hogy az ügyfelek ennek használatával nyilatkozzanak, ha nem kívánnak élni a hiteltörlesztési moratóriummal.
Az MKB VideóBANK szolgáltatás használható mobileszközökön (Android és iOS), valamint asztali gépeken és laptopokon Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge és Apple Safari böngészőkben.
- árulta el Pereczes János, Digitális Üzletfejlesztési ügyvezető igazgató. Azon dolgozunk, hogy ezeket az igényeket minél professzionálisabban szolgáljuk ki a technológia adta lehetőségekkel. Hiszünk a személyes ügyintézés erejében és ezt kombináljuk a videókommunikáció adta lehetőségekkel. Kezdetben a szolgáltatás fókuszában meglévő ügyfeleink ügyintézésének digitalizálása áll, azonban készülünk új, további szolgáltatások bevezetésére is az MKB VideóBANK-on keresztül. Büszke vagyok a bevezetés mögött álló sokszínű csapatra, a rendkívül gyors bevezetésre, és megyünk is tovább, folytatjuk a megkezdett munkát!
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








