Tovább súlyosbodik a mezőgazdasági aszály, és a következő 8–10 napban sem várható érdemi csapadék.
Három hazai mobilszolgáltató ajánlott fel extra adatcsomagot ügyfeleinek. Alább megtudhatot, neked mennyi jár, és hogyan tudod aktiválni!
A Telekomnál hétfő éjféltől díjazás nélkül 10 GB extra adatmennyiséget aktiváltak minden mobilos ügyfelénél, legyen az számlás vagy kártyás, lakossági vagy céges. A plusz mobilnetet automatikusan hozzáadták az előfizetéshez, április 30-áig lehet felhasználni belföldön és az EU-ban. Tehát, ha Telekomos vagy, semmit nem kell tenned. Ezen felül a lakossági és kisvállalati ügyfelek további 5 GB-nyi internetet kérhetnek a Telekom alkalmazásban.
A Telenornál 100 GB mobilinternetet aktiválhatnak a lakossági számlás és kártyás ügyfelek, valamint üzleti számlás és flottás ügyfelek is. A csomagot március 31-ig bármikor lehet kérni. A lakossági ügyfelek a MyTelenor appban igényelhetik a plusz internetet, az üzleti ügyfelek a 1744-es telefonszámra küldött “FREE100GB" kóddal. Az egyszeri adatjegyben foglalt mennyiséget a megrendelés napjától számítva 30 napig lehet felhasználni Magyarország területén.
A Vodafone március 17-én minden lakossági és kisvállalati ügyfelének ad egy 5 GB-os csomagot. Ez áprilisban és májusban is megtörténik majd, így 15 gigát kapnak az ügyfelek. Az adatkeretet a My Vodafone applikációban lehet aktiválni.
A Digi csomagjaiban amúgy is korlátlan a mobilinternet.

Súlyos, ami kiderült az "önkéntes" gyógyszertári árcsökkentésről: erről minden magyarnak tudnia kell
Az önkéntes gyógyszerár-korlátozás keretében 25 nem támogatott gyógyszer árát csökkentik a nagykereskedők, amelyek közül 24 szerepel a KSH fogyasztói kosarában.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


