Az áruházak a visszahívás ellenére is árusították a csecsemőkben bakteriális megbetegedést okozó tápszereket.
Fontos, hogy az allergiás tünetek kezelve legyenek, mert anélkül akár asztma is kialakulhat - közölte a Nemzeti Népegészségügyi Központ szakértője.
Páldy Anna azt mondta, az esetek 30-40 százalékában alakul ki szövődmény, ezért érdemes kivizsgáltatni az allergia kiváltó okát és utána tüneti kezelést alkalmazni.
A parlagfűre allergiásoknál egy idő után más növények és ételek is kiválthatják a tüneteket, 30-40 százalékuk például a görögdinnyétől, a paradicsomtól és a banántól is tüneteket produkál - tudatta. Beszélt arról is, hogy a parlagfű virágzása augusztus elején kezdődik, és egészen az első fagyig tart. Egy-egy növény több millió pollent termel, amelyek általában 60-70 napig tartósan kimutathatóak a levegőben.
A betegek immunterápiával pár év alatt tünetmentessé válhatnak, az új módszert azonban kevesen alkalmazzák - tette hozzá a szakértő.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







