A BMA tagjainak mintegy 83%-a szavazott a sztrájk megtartása mellett a hétvégén tartott online szavazáson.
Kanál nélküli leves, műtét előtt katétervásároltatás, penészes tüdőgondozó és hiány a drágább gyógyszerekből - csak néhány tünet az egészségügy mai állapotáról, és van ennél cifrább is a hvg.hu reggeli cikkében.
A hvg.hu-n gyűjtésbe szedték az elmúlt hetek egészségügyi botrányait, az omladozó falaktól kezdve, a beteg ujjait kanálhelyettesítőnek ajánló ápolón keresztül, egészen a felnyitott melkassal kórházak között szállított gyerekekig.
A cikk emellett bővíti is a szégyenlistát. Az ÁNTSZ visszautasítja egy közösségi média csoport állítását, miszerint hazánkban többen halnak meg kórházi fertőzésekben, mint autóbalesetben, mindemellett viszont az adatok nem nyilvánosak.
További probléma, hogy a rákgyanús betegek hiába mehetnek soron kívül CT- vagy MR-vizsgálatra, a betegséget megállapító lelettel már nem kapnak soronkívüliséget, így ha nincsenek táppénzen, akkor ugyanúgy ki kell várniuk, hogy szakorvoshoz kerüljenek, mint egy enyhébb kórképpel rendelkező betegnek.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








