A hazai vevők még mindig inkább az ingatlan állapotát és fenntartási költségeit helyezik előtérbe a besorolás helyett.
Bekerülhet a Nemzeti Védőoltási Programba a bárányhimlő elleni védőoltás. A védettséghez két adag szükséges, amely a patikákban húszezer forintba kerül - írja a Magyar Hírlap.
Hódmezővásárhelyen már egy éve ingyenes a bárányhimlő elleni vakcina. A helyi közgyűlés erről tavaly októberben döntött, és már decemberben megkezdték a térítésmentes injekciók beadását az egyévesnél idősebb gyermekeknek.
Póta György, a Házi Gyermekorvosok Országos Egyesületének (HGYE) elnöke a lapnak azt nyilatkozta, nem tud róla, hogy hivatalosan kezdeményezték volna a bárányhimlő elleni védőoltás felvételét a kötelező oltási rendbe, holott ezt a szakma évek óta szorgalmazza. Jelezte, a megbetegedések száma évek óta harmincezer fölött van, maga a betegség lefolyása pedig a családoknak jelentős pénzkiadást is jelent.
"A fertőtött gyermekkel otthon kell maradni. Téved az is, aki azt gondolja, semmi bajt nem okozhat a bárányhimlő, hiszen igen súlyos szövődményei lehetnek" - hívta fel a figyelmet Póta György.

Hatalmas bajban vannak a magyar gyerekek: erről a szülők is alig tudnak, pedig gyorsan lépni kellene
Folyamatosan emelkedik az önsértő gyerekek száma hazánkban is. Egyre fiatalabban, nem ritkán már kiskamasz korban okoznak rendszeresen és szándékosan fájdalmat maguknak.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


