Hosszútávú, kormányokon átívelő egészségügyi stratégia kialakítását követeli a Magyar Orvosi Kamara
Tízből nyolc ember, noha tisztában van a megelőzés fontosságával, csak ingyenes szűrővizsgálatokra megy el - derül ki a Lidl Egészségmegőrzési Indexéből.
A vállalat a magyarok egészségmegőrzéssel kapcsolatos szokásait térképezte fel. Ebből kiderült, hogy a magyarok jellemzően évente, vagy kétévente járnak a szűrővizsgálatokra. Az arányt a nők javítják: körükben magasabb az évente szűrésen részvevők aránya (45 százalék).
A férfiak fele ezzel szemben kétévente vagy még ritkábban jár szűrésre, 18 százalékuk pedig egyáltalán nem vesz részt vizsgálaton. A kor, az iskolai végzettség és a lakóhely is befolyásolja az aktivitást, hiszen a 18-29 évesek közel egynegyede, a 8 általánost végzettek egyötöde, míg a Kelet-magyarországi régióban élők 18 százaléka soha nem járt még szűrésen.

Forrás: Lidl / Ipsos
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.
Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!
A könyv szerzőjét, Zubreczki Dávidot kérdeztük a balatoni fejlesztésekről, a városnézésről, építészetről és hogy mitől lenne élhetőbb Budapest. Interjú.
-
Alapanyagtól a vásárlóig: így áll a fenntarthatósághoz a piacvezető kiskerlánc
A Lidl Magyarország a környezettudatosság mellett érvel.
- Kijev nyugtat az amerikai "szuperfegyverekkel" kapcsolatban
- Lehet készülni, némileg felforgatják a Szegedi Tudományegyetem képzéseit
- Tőkeprogramot indít a vállalatok beruházásainak támogatására a kormány - a nap hírei
- Újabb engedmény a kínai születésszám emelésére: házasság nélkül is jöhet a gyerek
- Felőrölte az emberhátrányban záró Újpestet a Ferencváros - eredmények, tabella
- Ferenc pápa: meg kell állítani a világ önpusztítását
Digital Transformation 2023
Sustainable Tech 2023
Biztosítás 2023


