A tudósok évek óta figyelmeztetnek: a madárinfluenza, ismertebb nevén H5N1, bármikor olyan ugrást tehet a madarakról az emberre, amely globális egészségügyi válságot okozhat.
Az Őszintén az Egészségügyről Akciószövetség folytatja figyelemfelkeltő akcióit, amelynek része egy újabb demonstráció szervezése - tájékoztatta az akciószövetséget alkotó hét szervezet hétfőn.
Mint írják, a május közepén megtartott demonstráció után is folytatják a munkát, mert az Országgyűlés elé beterjesztett 2016-os költségvetési javaslatban az egészségügyre jutó források nem elegendőek a biztonságos betegellátás megteremtésére.
Úgy vélik, nemcsak a kórházigazgatók, hanem a döntéshozók felelősségét is fel kell vetni abban a tekintetben, hogy amikor a nemzetgazdaság teljesítménye megengedné, a kormány nem fordít megfelelő forrást a biztonságos betegellátás helyreállítására.
Ezért - írják - az Őszintén az Egészségügyről Akciószövetség magára nézve kötelezőnek érzi, hogy további figyelemfelkeltő akciókat szervezzen, így próbálva jobb belátásra bírni a döntéshozókat.
A július 1-jére tervezett demonstrációt megelőzően az akciószövetség június 23-án a Nemzetgazdasági Minisztérium előtt egy sátorban "szegénykórházat" állít fel, amelynek berendezése tükrözni fogja a magyar egészségügy jelenlegi és a szükséges beavatkozás nélküli jövőbeli állapotát. A kórházsátorban egy hétig, július elsejéig, 24 órás "ügyeletet" fognak adni, ahol szívesen látják a kormány tagjait, hogy lássák, milyen körülmények között kell dolgozniuk.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Az akciószövetség tagjai - Autonóm Területi Szakszervezet, az Egészségügyi Dolgozók Szakszervezeteinek Önálló Területi Szövetsége, a FAKOOSZ-Alapellátó Orvosok Országos Szövetsége, a Független Egészségügyi Szakszervezet, a Magyar Orvosok Szövetsége, a Magyar Rezidens Szövetség és az Orvosegyetemek Szakszervezeti Szövetsége közölték, július első napján, a Semmelweis Napon - az egészségügy ünnepén - pedig újabb demonstrációt szerveznek, amely nem valaki vagy valami ellen, hanem egy élhető és fenntartható egészségügyért tartanak meg.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








