Pénteken nyílik a 100. magyarországi McDonald's étterem, Győrben. Ennek kapcsán hatalmas akcióval várják a vendégeket az ország összes Mekijében: péntek délután 100 percen keresztül 100 forintba kerül a sajtburger.
Az akciós, 100 forintos árú sajtburgerből legfeljebb 3 darabot vásárolhat, aki augusztus 28-án 15.00 és 16.40 között beáll -a várhatóan meglehetősen hosszú- sorba. Az ajánlat csak az egyedi szendvicsekre vonatkozik, menükre és más kedvezményes ajánlatokra nem.
A kedvezményes akció az ország összes McDonald's éttermére érvényes. (Kedvezmény nélkül egyébként 230 forintba kerül a sajtburger.)
Az akció 16.40-kor a kasszák előtt várakozó sor lezárásával ér véget, azaz aki 16.40-kor beáll a sorba, még jogosult az ajánlat igénybevételére.
Az apropót az adja, hogy holnap Győr határában megnyílik az ország századik, Győr város harmadik McDonald's étterme. 1990-ben itt nyílt az első vidéki McDonald's étterem, most pedig a századik egység is a közel 130 ezres lélekszámú Győr városában nyitja meg kapuit.
Győrben egy hamburgersütő versenyt is tartanak: a megmérettetés alatt elkészült szendvicseket ingyen adják a betérőknek.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Tavaly májusban az első magyarországi McDonald's étterem 1988-as nyitásának évfordulóját retro ebédszünettel ünnepelte a cég: 43 forintért árulták a Big Mac szendvicset. Akkor az ár kellően vonzónak bizonyult, hiszen a délelőtt folyamán már a Váci utcán kígyózó sorok várták az étterem ünnepélyes újranyitását.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így választjuk ki a legjobb személyi kölcsönt
A Pénzcentrum és az MBH Bank kutatása a hazai személyi kölcsönök igényléséről.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Áprilistól nem vizsgálják, sért-e szankciót Észak-Korea
- Bondár a nyolcaddöntőig jutott Mexikóban
- Ha valamire, hát az eladásokra nem panaszkodhat a Volkswagen
- Rendszerüzenet érkezett Orbán Viktortól
- Robbanás és tűz okozta egy ember halálát Lágymányoson
- „Ne bántsuk már tanulással a gyereket” – pszichológus a tavaszi szünetről