Ismét akcióba lendült az IKEA. A svéd lakberendezési áruházban néhány hétig újból rendkívül kedvezményes áron kapható egy speciális, svéd ételkülönlegesség.
"Pytt in Panna" nevű svéd ételkülönlegességet árusít rendkívül kedvező, 200 forint/adag áron a svéd tulajdonú IKEA lakberendezési áruházlánc. Az akciós menü az IKEA mindkét magyarországi (Örs vezér téri és budaörsi) áruházának éttermében kapható.
A vélhetően vásárlócsalogatónak szánt kampány július elsején kezdődött, és egészen augusztus 15-ig tart. A "Pytt in Panna" sült zöldségek (burgonya, brokkoli, paprika) és sült (csirke)hús elegye.
Helyszíni információink szerint kedden kora délután egyáltalán nem volt tapasztalható tömeg a zuglói áruház éttermében: gyakorlatilag sorbanállás nélkül lehetett az akciós menühöz jutni.
Mint azt a Pénzcentrum megtudta, az ajánlat minden látogató számára (és nem csak az IKEA FAMILY klubtagoknak) érvényes, más speciális kedvezmény nem kapcsolódik hozzá.
Ismeretes, 2009. február 26. és március 31. között szó szerint kitört a húsgolyó őrület, hiszen 100 forintért adtak 10 db golyót, körettel. Akár ebédről vagy vacsoráról volt szó, tízezrek vették célba a két hazai IKEA áruházat.
Az IKEA-titok, avagy miért száz forint egy tányér húsgolyó
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 10 millió forintot, 15 éves futamidőre, már 7,21 százalékos THM-el, havi 89 803 forintos törlesztővel fel lehet venni a CIB Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: az Erste Banknál 8,04% a THM, a Raiffeisen Banknál 8,09%; az UniCredit Banknál 8,12%, a K&H Banknál 8,31%, akárcsak az OTP Banknál. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A svéd húsgolyó akció során az IKEA Örs vezér téri áruházában 1 581 570 darab, a budaörsi áruházban pedig 868 965 darab húsgolyó fogyott el.
Akkor úgy tapasztaltuk, elsősorban nyugdíjasok keresték fel tömegesen a két magyarországi IKEA áruházat.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- A magyar vidéken tartott ülése miatt bírálja a kormányt az ellenzék
- Kaiser Ferenc: több mint ezer légi célt tud majd követni a Vaskupola magyar lokátora
- Újabb borzalmak a rémségek zalai kertjében
- Júniusban vezetik be a dugódíjat New Yorkban
- Jó időre börtönbe küldték a gigantikus kriptobukás felelősét
- Új hajók az új balatoni szezonra - képek