Az ingatlanosok megítélése amúgy sem túl fényes Magyarországon, a Pénzcentrum videóblogjának friss részében, a CashTagben annak jártunk utána, hogy ez miért van.
Évről-évre egyre csak tolódik kifelé a gyermekvállalás átlagos életkora az Európai Unióban. Magyarországon mindez 2019-re odáig jutott, hogy a magyar anyák átlagosan 28,3 évesek első gyermekük születésekor. 10 év távlatában gyakorlatilag 1 évvel emelkedett az átlagéletkor. Igaz, ami igaz ezzel az eredménnyel Magyarországon még inkább a fiatalon szülők lakhelye, hiszen tőlünk nyugatobbra az átlagéletkor már bőven 30 év fölött jár átlagosan.
Fokozatosan növekszik a nők átlagos életkora az első gyermekük születésekor az Európai Unióban - derült ki az Eursotat legújabb gyorsjelentéséből. 2019-ben például az EU-s átlagéletkor 29,4 év volt, miközben 2015-ben még csak 29 év volt. Az adatokból kiolvasható továbbá, hogy az átlagéletkor növekedés minden EU-s országban megfigyelhető, igaz, eltérő mértékben.
A legnagyobb növekedés 2015-2019 között például Észtországban következett be, itt a nők átlagos életkora az első gyermekük születésekor 1 évvel, 27,2-ről 28,2-re nőtt. 0,9 éves átlagéletkor-növekedés volt ezen felül megfigyelhető Litvániában és Luxembourgban, amivel a két ország a dobogó második helyén végzett. Ehhez képest 4 éves távlatban a legkisebb növekedést Szlovákiában és Szlovéniában mérték 0,1, illetve 0,2 életévvel.
Ahogy a grafikonból látszik, Magyarország EU-s összevetésben még mindig inkább a fiatalabban szülő nők hazája, de azért az utóbbi években idehaza is emelkedő életkor-tendenciáról beszélhetünk. Ez a gyakorlatban azt jelentette, hogy 2019-ben egy nő átlagéletkora 28,3 év volt első gyermeke születésekor. Igen ám, de 2019-ben ugyanez a szám 27,4 év volt. Azaz 10 év leforgása alatt
A tendencia tehát nem csak itthon, de az egész Európai Unióban ugyanaz. Évről-évre gyakorlatilag egyre csak kitolódik a gyermekvállalási korhatár. Sokat mondó adat, hogy csökkenés 10 év alatt, tehát 2019 - 2019 között egyetlen EU-s tagállamban sem volt megfigyelhető.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Mi vezetett a németországi Zöldek zuhanórepüléséhez? Elemzés
- Komoly ügy lett Franciaországban egy iskolaigazgató és egy muszlim diák vitájából
- Zaklatás - döbbenetes adatok a gyerekekről, hazánk több mutatóban az első 10-ben
- Nem engednék állami vállalatokhoz a vendégmunkásokat
- Kiránduljon a gyermevasúttal!
- Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat: már a gyerekek is bejelenthetik, ha zaklatják őket