A társadalombiztosítási kifizetőhelyek számára válik elérhetővé egy új elektronikus felület.
Csúnya pofonba szaladhat rengeteg magyar: sokan most döbbennek rá, nehéz helyzetbe kerültek
Újabb országos lefedettségű felmérés készült, ezúttal átfogóan vizsgálták a hazai biztosítási szokásokat. Az eredményből kiderült, hogy a magyarok kétharmadának van valamilyen típusú biztosítása. A minimum egy biztosítással rendelkezők legnagyobb százalékban, diplomával rendelkeznek. Az iskolázottság emelkedésével tehát növekszik a biztosítással rendelkezők aránya is. Bár az elmúlt hónapok gazdasági eseményei nehéz helyzetet teremtettek a háztartásokban is, úgy tűnik a magyarok többsége egyelőre nem a biztosításon spórol.
Az online kutatás során megkérdezett 18-50 évesek átlagosan két terméket jelöltek meg a listából; a többség vagyonvédelmi biztosításokkal rendelkezik, ingatlanjaikat és gépjárműveiket óvják ezekkel. Emellett a válaszadók fele életbiztosítást is kötött, valamint érdekes adat, hogy a diplomások zömének legalább három biztosítása van
Vannak, akik egyáltalán nem vesznek igénybe biztosítást, ennek okai változatosak és az iskolázottság szerint ebben a témában is megoszlanak a vélemények. Az alacsony iskolai végzettségű válaszadók között az ismeretek hiánya és az anyagi okok erősek, míg a diplomásokra inkább a biztosítással kapcsolatos általános szkepticizmus jellemző - derül ki az UNIQA Biztosító Zrt. felméréséből.
A nőkre hárul az utasbiztosítások megkötése
A megkérdezettek közel negyede vett igénybe utasbiztosítást az elmúlt egy évben, a felmérés pedig rávilágít, hogy párok és családok esetében főleg a nők kötik meg ezeket. A diplomások között magasabb az arány, elsősorban azért, mert ők többet utaznak. Bár az elmúlt hónapok gazdasági eseményei nehéz helyzetet teremtettek a háztartásokban is, úgy tűnik a magyarok többsége egyelőre nem a biztosításon spórol. Az elmúlt hat hónapban a megkérdezettek negyede mondott le bármilyen biztosítási terméket.
Bizonytalan gazdasági környezetben a családok gyakran kiadásaik visszafogásával reagálnak a váratlan helyzetek kezelésére. Ugyanakkor felmérésünk is alátámasztja, hogy ez nem feltétlenül érinti a biztosítási termékeket. Sokan válságos időkben döbbennek rá, hogy pénzügyi védőháló nélkül kiszolgáltatott helyzetbe kerülhetnek, éppen ezért ilyenkor általában megnő az igény megtakarítási jellegű termékek iránt.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
– véli Dinsdale Julianna, az UNIQA Biztosító Zrt. vezérigazgatója.
Ha a pénz nem lenne akadály
Leginkább a megtakarítási termékek irányában tapasztalható nyitottság a lakosság és főként a diplomások részéről, akik eleve nagyobb arányban vesznek igénybe biztosításokat. Emellett a fiatalabb korosztály is az átlagnál élénkebben érdeklődik a különböző vagyonbiztonsági termékek iránt.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








