A Meta újabb lépéssel terelheti a felhasználókat a Meta Verified előfizetés felé.
A fekvőbeteg ellátásban részt vevő intézménynek kiküldött dokumentum szerint az oltási terv két részből áll: "Ü" (vagyis ütemezett) és "T" (vagyis tömeges) oltási szakaszból. Utóbbira akkor kerülhet sor, ha legalább 1 millió lakos számára elengendő oltóanyag áll rendelkezésre.
A tájékoztató dokumentumot Dr. Kunecz Zsombor tette közzé közösségi média-posztjában. Eszerint az egészségügyi intézményrendszerben az oltási szakaszokban 102 kórház, 131 szakrendelő, és 5004 háziorvosi rendelő kerül bevonásra több lépcsőben. Ez annak függvénye, hogy milyen mennyiségben áll rendelkezésre oltóanyag, és milyen társadalmi preferenciacsoport beoltására kerül sor.
Az oltási terv első szakasza az "Ü", vagyi ütemezett szakasz, amikor az oltás a napi működés mellett, a rendelkezésre álló oltóanyag gyors és ütemes felhasználásával az egészségügyi szolgáltatok "átlagos áteresztőképessége" mellett zajlik. A tájékoztató számításai szerint a kórházak összesen napi 73 440 oltás beadására képesek hat oltóponton, amennyiben kapacitásnövelésre van szükség, bevonhatók a szakrendelők is. Szakrendelőnként két oltóponttal további napi 31 440 oltást bonyolíthatnának le. A háziorvosi rendelők bevonásával pedig további 100 080 lakos oltható be naponta.
A "T", vagyis tömeges oltási szakaszban már kórházanként 15 oltópont kerül kialakításra, ahol 183 600 lakos beoltására kerülhet sor naponta. Szakrendelőnként kettő helyett öt oltóponton további napi 78 600 oltás kerülhet beadásra. A háziorvosi rendelők megnövelt kapacitásával pedig további 250 200 vakcina adható be, vagyis 512 400 lakos oltására kerülhet sor naponta, az egy hétvége alatt 1 millió embert jelent.
A közzétevő orvos szerint "ez a terv annak hibái ellenére, eddig a legegyértelműbb elképzelés a COVID-19 járvány kitörése óta" ugyanakkor úgy véli: "az, hogy működőképes-e, az egy egészen más történet, ugyanis komoly erőforrás igénnyel bír".
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








