A társadalombiztosítási kifizetőhelyek számára válik elérhetővé egy új elektronikus felület.
Drága termékeket hirdettek a neten, ki is fizettették a vételárat a vevőkkel, de végül semmit nem küldtek nekik azok a csalók, akiket szerdán kapcsoltak le a rendőrök. A banda feje egy 48 éves nő volt: több százezer, de esetenként egymillió forintot is kicsalt a gyanútlan vásárlókból.
Mobilházat, mobilgarázst, munkagépeket, konyhabútort árult egy népszerű hirdetőoldalon a nő, akinek a vevői soha nem kapták meg a megvásárolt dolgokat, írja a police.hu. Országszerte vannak sértettjei a csalás-sorozatnak.
Szerdán öt gyanúsítottat fogtak el a Békés megyei rendőrök: a Budapesten élő, 48 éves hernádi nő az internetes portálon áron alul kínált nagy értékű dolgokat. A jelentkezőkkel telefonon egyeztette a feltételeket.Több százezer, esetenként egymillió forintnál is magasabb összeget kért előlegként, amit előre el kellett utalni. Rendszerint azt mondta, hogy nagy az érdeklődés, ezért a vevők gyorsan döntsenek, fizessenek, ha nem akarnak lemaradni.
Társa, egy 45 éves vilmányi férfi szervezett be embereket, akik különböző pénzintézetekben számlákat nyitottak. A nő ezekre kérte az utalásokat. Ahogy érkeztek az összegek, a férfi felvetette a pénzt a számlatulajdonosokkal, valamennyit náluk hagyott, nagy részét a nővel elosztották. A férfit már februárban elfogták. Őt a bíróság korábbi bűncselekményeiért elítélte, de a büntetését nem kezdte meg, ezért büntetés-végrehajtási intézetbe vitték.
A 48 éves nőt a békéscsabai rendőrök Budapesten fogták el, őrizetbe vették. Rajta kívül még egy férfit, illetve három nőt állítottak elő. Valamennyi gyanúsított ellen csalás miatt nyomoznak.
Címlapkép: Police.hu
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








