-1 °C Budapest

Genertel: casco-ébresztőt fújt a kgfb-kampány

2009. november 16. 10:47

Két és félszer több casco biztosítást kötöttek az autósok az idei kötelező kampány első napjaiban a Genertel biztosító honlapján, mint tavaly ilyenkor, és összességében a direktbiztosító honlapján végzett kalkulációk száma is a duplájára nőtt az idén, a 2008-as adatokhoz képest.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.


Csikós Dániel

"Ez úgy gondolom köszönhető egyrészt annak, hogy az ügyfelek mostanra valóban megértették a direktbiztosítási modell lényegét, és kihasználják az ebből adódó előnyöket, másrészt egyre nagyobb igényük van nekik is arra, amerre egyébként a piac tart: hogy nem külön kgfb-ről, és casco-ról beszélünk, hanem gépjármű biztosításról" - magyarázza Csikós Dániel, a Genertel vezérigazgatója.

Ebbe az irányba halad legújabb innovatív megoldásával a Genertel is - nem csak a manapság már minden biztosító által alkalmazott együttkötési kampánykedvezmény miatt -, amely a kötelező díjhoz szükséges paraméterek alapján egyszerűen és gyorsan rögtön kiszámítja az érdeklődőknek a casco tarifát.

"Ha az autós kötelezője mellé cascot is köt, 10 % együttkötési kedvezményt nálunk is kap, és mivel egy ügyfeleink körében végzett felmérés szerint a legtöbben az avulás mentes kártérítést tartják a legnagyobb értéknek, a kampány időszakban megkötött casco biztosítások mellé ezt is ajándékba adjuk" - mondja Sebestyén László, a Genertel értékesítési igazgatója.

Ha a casco fordulónapja nem egyezik meg a kötelezőével, az ügyfél halasztott hatályú cascot köthet, azaz a most kiajánlott tarifával a jelenlegi szerződésének lejártakor szerződik vele a Genertel.

A már említett piackutatásból kiderül az is, hogy a Genertel ügyfelek döntő többségének casco kötés esetén a legkedvezőbb díjú termék kiválasztása az elsődleges szempont, háromnegyedüket az akciók, és a különféle kedvezmények is vonzzák, kétharmaduknak különösen fontos a kiválasztott biztosító háttere, és sokan a jó hírnevet is mérlegelik a döntéskor.

"A Genertel direktbiztosító a Generali leányvállalataként egy biztos alapokon álló nemzetközi hátterű cég, amely tapasztalataink szerint egyre fontosabb szempont mind a casco, mind a kötelező biztosítás kiválasztásánál" - mondja Csikós Dániel.

A Genertel által végzett kutatás szerint az ügyfeleknek mintegy fele a biztosító által kínált díj, és az általa nyújtott szolgáltatások aránya alapján választotta a társaság cascoját. Csábító például számukra az, hogy az óvatos, kármentesen vezető ügyfelek nem csak a kgfb, hanem a casco díjakból is kedvezményt kaphatnak. Szolgáltatás oldalon nagy népszerűségnek örvend a gyorsított kárrendezés, a Genertel 5-10 nap alatt kifizeti a károkat. Arra az ügyfelek által gyakran kifogásolt problémára pedig, hogy az ügyintézés, és a szerviz ideje alatt autó nélkül maradnak, szintén talált megoldást a biztosító: bizonyos casco módozataihoz kölcsöngépjármű szolgáltatás is választható.

Ezek mellett sokan a vezérigazgató által is kiemelt biztos anyagi háttér miatt tették le voksukat a Genertel mellett, és számítottak a jó tapasztalatok is azoknál, akik már rendelkeztek valamilyen Generteles termékkel.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.
Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2022. január 25. kedd
Pál
4. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Private Investor Day 2022
Mibe fektessünk 2022-ben? Tippek, elemzések, befektetési ötletek profiktól, Neked! Február 24-én online.
EZT OLVASTAD MÁR?