Még néhány nap maradt a spórolásra, hiszen a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (kgfb) idei kampánya november végéig tart.
A Porsche Biztosítási Alkusz Kft. hét biztosító kötelező gépjármű-felelősség biztosítását (kgfb) kínálja az interneten az idei kampány során. A társaság 8-10 ezer biztosítást kíván kötni, a felhasználók között értékes nyereményeket sorsolnak ki - jelentette be Borók János, a Porsche Pénzügyi Csoport értékesítési vezetője.
Posche Futam: KGFB 2010

Borók János értékesítési vezető
Az idén indított internetes kalkulátor 7 biztosító (Aegon, Allianz, Generali, Genertel, MKB, Union, Uniqa) kgfb termékeit tartalmazza. Az ügyvezető szerint a listán szereplő biztosítók lefedik a kgfb-piac nagy részét, ez azonban nem jelenti azt, hogy a bővítés ki lenne zárva az előttünk álló években.
A regisztrált felhasználók között napi és heti nyereményeket is sorsolnak. A szerencsések a cég honlapján tekinthetik meg a nyereményüket, a fődíj egy 1,4-es Seat Ibiza Reference Trio modell.
A Porsche alkuszcége jelenleg több mint 60 ezer szerződést kezel, nettó árbevétele tavaly meghaladta a 630 millió forintot. A cég már több mint 10 éves tapasztalattal rendelkezik a biztosítás közvetítői piacon, az új online kalkulátor létrehozását alapos tervezési és tesztelési munkafázisok előzték meg.
A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete tavalyi statisztikája alapján a Porsche Biztosítási Alkusz Kft. 430 nyilvántartásba vett független biztosításközvetítő közül - az értékesítés nettó árbevétele szerint - az előkelő 19. helyen szerepel.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)

Az alkusz cég eddigi főbb feladatai a márkakereskedők teljes körű biztosítása, kgfb, casco, GAP biztosítás, kiállítások biztosítása, utas-, baleset- és kockázati életbiztosítás, ezek egészültek most ki az online kötelező biztosítással.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








