A díjak ismeretében komoly árversenyre, tovább csökkenő díjakra és kivételes kedvezményekre számít a Netrisk online-biztosítói alkusz - írja a Napi.
Sok esetben az alapdíjakon is csökkentettek a biztosítótársaságok, de a legszembetűnőbb a szezonális kedvezmények térnyerése. A tarifák ismeretében a Netrisk megítélése szerint fennmaradt biztosítók közötti versenyt már nem a kis piaci szereplők, hanem a tavalyi évhez hasonlóan a legnagyobb biztosítótársaságok diktálják.
A társaságok többsége csökkentette vagy szinten tartja díjait a múlt évhez képest és ezzel együtt az alapdíjra adható kedvezmények számát és mértékét is jelentősen emelték. Szemmel láthatóan az "utolsó" kampányt számos biztosító igyekszik arra felhasználni, hogy biztosítóváltásra bírja - komoly kedvezményekkel - azokat az autósokat, akik az elmúlt években nem váltottak.
A Netrisk gyors értékelése szerint a tavalyi kgfb-kampány nagy nyertese, az Allianz 2010-ben is folytatja az offenzívát, lényegében a 2009-es tarifastruktúrával száll ringbe. A nagyobb piaci részesedés lehet a célja a díjak alapján a Groupama Garanciának, s jól teljesít az Aegon a 35-44 éves korosztály tekintetében. Az Uniqa újra ringbe szállt: 25 %-os kampánykedvezményével a maximális kedvezmény elérheti akár a 60-70 %-ot.
A Genertel a korábbi díjstruktúra és kedvezményrendszer fenntartása mellett 4-7 %-kal tovább csökkentette alapdíjait. A Signal egy-két kategóriában árat csökkentett, és hasonlóképpen növelte a kedvezmények körét. A két éve debütált MKB Biztosító nagyobb szeletet készül harapni a kgfb-tortából, ezt elsősorban kedvezményekkel teszi. Az AIM elég jó árakkal nevezett a versenybe.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Díjat emelt viszont - a Netrisk számításai szerint 8 %-kal - az alapdíj esetében a Köbe, ám ezt a novemberi szezonális árengedmény, gyermek- és kármentességi kedvezmény csökkentheti. A K&H a számítások szerint átlagosan 14 %-kal emelte a személygépjárművek alapdíját, a kedvezmények köre és mértéke ugyanakkor itt is nőtt.
Az új szerződésekből kizárt, tavaly alacsony díjakkal indult Wabard továbbra is a 26-65 éves korosztályt célozza meg díjaival. Ugyanakkor a társaság az általános trenddel szemben valamelyest emelt alaptarifáin, és az elérhető maximális kedvezményt is 25 %-ra mérsékelte az előző évi 30-ról.

Máris árstopot jelentett be az Allianz: hajlottak Nagy Márton kérésére, jövő júniusig nincs áremelés
Tavaly év végi árain kínálja majd a biztosításait az Allianz, miután Nagy Márton belengette a biztosítói árstopot a napokban.

Most érkezett az NGM rendkívüli bejelentése: befagyasztják az árakat, napokon belül jöhet a rendelet
Újabb ársapkát helyezett kilátásba Nagy Márton, ugyanis nem látszik a megegyezés a biztosítókkal a lakásbiztosítások díjaival kapcsolatban.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


