Cardiff, UK: August 19, 2019: Renault Car Dealership. Groupe Renault is a French multinational automobile manufacturer established in 1899.

Meglepő modellel rukkol elő hamarosan a Renault: ezzel letarolhatják a magyar piacot is?

2025. március 21. 09:36

A Renault piacra dobja a Renault 5 E-Tech elektromos modell alapváltozatát, amely kedvezőbb áron, visszafogottabb teljesítménnyel és rövidebb hatótávval lesz elérhető - írja a HVG.

A Renault tavaly mutatta be a 70-es és 80-as években népszerű 5-ös modell modern, teljesen elektromos utódját, a Renault 5 E-Tech-et.

Az Év Autója díjjal kitüntetett modell Magyarországon jelenleg 11 millió forintos kezdőáron kapható, 120 lóerős teljesítménnyel, 40 kWh-s akkumulátorral és 312 kilométeres hatótávval. Egyes piacokon azonban már egy szerényebb kivitelű változat is megjelent.

Az új alapmodell Németországban 24900 euróért (körülbelül 10 millió forint, 19%-os helyi adóval) vásárolható meg. Ez a verzió 95 lóerős teljesítményt és 300 kilométeres hatótávot kínál. Összehasonlításképpen a német piacon a 120 lóerős változat 27900 euróba (11,2 millió forint), míg a 150 lóerős, nagyobb akkumulátorral szerelt verzió 32900 euróba (13,2 millió forint) kerül.

A magyar piacon a legerősebb, 150 lóerős változat 52 kWh-s akkumulátorral és 410 kilométeres hatótávval 12,9-13,7 millió forintos áron érhető el.

Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!

A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)

A modellcsalád sportos változatát, a 180-220 lóerős Alpine A290-et nemrég versenypályán is tesztelték. Míg az új Renault 5 és az Alpine A290 elsőkerék-meghajtású, addig a nemrég bemutatott csúcsmodell R5 Turbo 3E két villanymotorral és 500 lóerővel a hátsó kerekeket hajtja.

 

Címlapkép: Getty Images

Jelentem Mégsem
0 HOZZÁSZÓLÁS
Csak bejelentkezett felhasználó szólhat hozzá. Belépés itt!
Még nincsenek hozzászólások. Legyél te az első!
NEKED AJÁNLJUK
Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. szeptember 2. kedd
Rebeka, Dorina
36. hét
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?