Egyre több jégeső sújtja Magyarországot, ezért különösen aktuális az új akció, ami csütörtöktől indul.

Idén januárban és februárban megközelítőleg 155.000 gépjármű cserélt tulajdonost az egyik hazai portál adatai szerint, ami 4,2%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. Jól mutatja a felhasználók aktivitását, hogy a vizsgált két hónapban közel 200.000 új hirdetés került fel az oldalra. A magyar piac egészét hirdetésszámban és megtekintésben lefedő Használtautó.hu szakértője ennek kapcsán ad tanácsokat, hogy minél sikeresebb hirdetéseket adhassanak fel a felhasználók.
2025 első két hónapjában a személyautókat nézve benzinesből közel 80.000 hirdetést adtak fel a felhasználók a Használtautó.hu-n. Dízelautókból 64.000, elektromosból 6.400, hibridből 5.400, egyéb hajtásláncú személyautókból pedig 3.000 hirdetettek meg.
"A felhasználókidén rendkívül aktívak: januárban és februárban összesen közel 200.000 hirdetés került fel a portálunkra. Ez különösen jó hír, hiszen februárban a használtautó-adásvételek száma is emelkedett tavalyhoz képest, így bőséges a választék azok számára, akik új járművet keresnek” - tette hozzá Koralewsky Márk, a Használtautó.hu üzletágvezetője.
Ha ki szeretnénk tűnni hirdetésünkkel a tömegből, Koralewsky Márk szerint elsősorban a fotókra kell figyelnünk: készítsük őket jó fényviszonyok mellett, alaposan körbefotózva az autót kívül-belül. Bármilyen plusz információ, feltöltött dokumentum segíthet a vevőnek a döntésben, ezért fontos, hogy a dokumentumokat és a szervizkönyvet is töltsük fel, valamint a leírásban minél részletesebben szerepeljen az autó története a szervizmúlttól a személyes tapasztalatokig.
A telefonos keresések alapján a legnépszerűbb modellek idén eddig az Opel Astra, a Volkswagen Golf és a Suzuki Swift voltak. Rajtuk kívül a top 10-ben a Ford, BMW és a Skoda képviselteti magát. Külön érdekesség, hogy a BMW 3 különböző modellsorozata is a legnépszerűbbek közé került, ezzel első a márkák között.


"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


