Budapest turisztikai vonzerejét elsősorban a város épített öröksége, kulturális kínálata és gasztronómiája határozza meg, nem pedig a prémium kategóriás üzletek száma.
Ezek ma a legnépszerűbb használt autók 1-2 millió forint alatt: már nem a Suzuki Swift a favorit
Tavaly még lehetett kapni Toyota Yarist kétmillió forint alatt, ma ez már csak akkor lehetséges, ha a jármű 2006-os gyártmányú vagy annál is régebbi. De mi a helyzet a többi autóval? Az biztos, hogy az elmúlt egy évben 35-40 százalékot drágultak a kocsik, így nagyon körül kell nézni a kereskedésekben, ha valóban használható használt autót vennénk két millió forintért, netán annál is kevesebbért, mondjuk mivel csak egy millió forint áll a rendelkezésünkre.
Gulyás József használtautó-kereskedő elárulta a HelloVidéknek, mit kaphatunk a pénzünkért ennyiért, és mire figyeljünk oda különösen, ha használt autót vásárolunk.
"Folyamatosan gyengül a forint az euróval szemben, emiatt az új autók árai is nőttek egy ideig, ami kihatott a használt autók piacára is. Mostanában épp egy fordított tendenciát érzékelek, visszaesett az új autók ára, és megugrott a használt autóké. A drágulási folyamatokra, a piac alakulására az a jellemző, hogy ha megvan a kereslet, emelkedik az ár.
Kocsit hitelből? Nézd meg a legjobb autóhitel ajánlatokat a Pénzcentrum kalkulátorában!
Ha nincs kínálat autóhiány miatt, akkor szintén nőnek az árak" - mondta a lapnak Gulyás József, aki példaként említette, hogy "jelenleg a tíz évesnél fiatalabb, alapkategóriájú autók ára kétmillió forint fölött kezdődik, de például a legnépszerűbb népautók közül egy 11 éves Volkswagen Golf ára nálunk 2,5 millió forint körül van".
Egymillió forintért és az alatt 15 éves és annál régebbi autókat tudunk vásárolni, ennél fiatalabb személygépkocsira ennyiből mostanában már nem futja. Kétmillióig azért jobb a helyzet, 10-15 év közötti Opelt, Fordot, Renault-t, Peugeot-t, Citroënt vagy Suzukit kaphatunk a pénzünkért. Ha Toyota Yarist venne valaki, akkor 15 évesnél öregebbel kell beérnie, de igaz ez a szintén nagyon népszerű Honda Jazz-re is. Korábban rengeteg Suzuki Swiftet értékesítettek a kereskedők az országban, ma már nem ez a legnépszerűbb modell - külföldön sincs sok belőle - , ráadásul kategóriájához képest elég magas az ára
- mondta a szakértő.
A teljes cikk a használtautó-piac jelenlegi állásáról HelloVidék oldalán olvasható.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








