A presztízsberuházásként indult Üveggyár sorsa évek óta kérdéses volt, most végleg leáll az autógyártás Drezdában.
A Lidl Magyarország fenntarthatósági intézkedéseinek keretében folyamatosan bővíti elektromos autótöltő hálózatát, melynek eredményeképpen a vásárlók már 100 áruháznál vehetik igénybe a szolgáltatást. Az üzletek parkolóiban összesen 183 töltőállomáson, 417 töltőpont várja a villanyautósokat, akik a bevásárlás ideje alatt gyorsan és kényelmesen tölthetik fel járműveiket. A környezetbarátabb közlekedéshez az áruházlánc azáltal is hozzájárul, hogy töltőhálózatán megújuló energiaforrásból származó zöld áramot biztosít.
A piacvezető kiskereskedelmi áruházlánc országos szinten immáron 100 áruház parkolójában kínál töltési lehetőséget az elektromos autóval érkező vásárlók számára. A minél kényelmesebb és egyszerűbb töltés érdekében a vállalat egy okostelefonos alkalmazást is bevezetett, mellyel egy gyors regisztrációt követően az állomáson történő max. 30 perces töltési folyamat azonnal elindítható. A felhasználók számára egy interaktív térkép is rendelkezésére áll, amelyen az összes fővárosi és mind a 19 megyében elérhető Lidl E-töltőállomás pontos elhelyezkedése megtalálható, elérhetőséggel, töltési teljesítménnyel, valamint a töltők üzemeltetési idejével együtt.
Az országos lefedettségű hálózat töltőállomásai az áruházak nyitvatartási idejében vehetőek igénybe. A töltőoszlopok kezelőszerveivel 10 perc, míg a Lidl eCharge applikáció használatával 30 perces ingyenes töltési lehetőséget biztosítanak.
Fenntarthatósági stratégiánk részeként nagy hangsúlyt fektetünk a környezetvédelemre és arra, hogy vásárlóinkkal együtt közösen tegyünk a fenntartható jövőért. Örömmel tölt el bennünket, hogy immár minden második áruházunknál elérhetőek az e-töltőállomások, és összesen 417 töltőpont várja vásárlóinkat, akik amíg válogatnak széles, többek között fenntartható termékkínálatunkból, kényelmesen és gyorsan fel is tölthetik elektromos autóikat. A hálózat további bővítésén folyamatosan dolgozunk annak érdekében, hogy a szolgáltatás mihamarabb minden üzletünknél elérhető legyen
- mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője. A diszkontlánc elkötelezett amellett, hogy elektromos töltőhálózata révén a környezetbarátabb közlekedéshez minél jobban hozzájárulhasson. Ez összhangban áll a Lidl-t tulajdonló Schwarz Csoport elköteleződésével is. A vállalatcsoport töltőhálózatának ambiciózus bővítésével aktívan támogatja a fenntartható mobilitást, ezért célul tűzte ki, hogy a 2022-es gazdasági év végéig mintegy 6.200 új elektromos autótöltő pontot telepít kiskereskedelmi áruházaihoz Európa-szerte, így hozzávetőlegesen 13.000-re növeli az elektromos járművek töltőhálózatában található elektromos töltőpontok számát.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








