Kirándulók, figyelem! Itt nagy hibát követhetnek el még a rutinos túrázók is
Az emberi tevékenység folytán kialakult klímaváltozás egyértelmű jelei Magyarországon is megmutatkoznak.
Az emberi tevékenység folytán kialakult klímaváltozás egyértelmű jelei Magyarországon is megmutatkoznak.
Akinek fontos, hogy fenntarthatóan működő étterembe látogasson, az ezek közül a helyek közül válasszon!
Az is hátráltatja a hazai zöld átállást, hogy a munkavállalóknak nincsenek meg a fenntartható fejlődéshez szükséges ismereteik.
Az elmúlt években a vásárlók észrevehettek valamit néhány kedvenc terméküknél: azt, hogy egyre kisebbek lettek.
A TikTok Shop öt használt luxus viszonteladóval kötött partnerséget, hogy elindítsa a használtruha kategóriát az alkalmazásban.
Országszerte a magyarok harmada (36%), a budapestieknek pedig közel fele (49%) nem tartja fenntarthatónak a boltok jelenlegi működését.
Keveset tudnak az energiaellátásról, de a fejlesztésektől fenntartható, a takarékosságot segítő megoldásokat várnak a magyarok.
Megnézték, hogy a növényi alapú tejek otthoni előállítása gazdaságosabb-e, mint a boltban kapható változatok vásárlása.
Fennáll a kockázata annak, hogy az ivóvíz-szolgáltatás jelenlegi formájában hosszú távon nem lesz fenntartható.
A szolgáltatók bevételei évek óta nem fedezik a hálózat, illetve az egyéb infrastruktúrák karbantartásának, rekonstrukciójának és bővítésének költségét.
Az újonnan bevezetésre kerülő kötelező üvegvisszaváltó rendszerről beszélgettünk a Tudatos Vásárlók Egyesületével.
Az Európai Unió 2023 őszén intézkedéseket vezetett be a termékek széles skáláján található mikroműanyagok szabályozására.
Az IKEA Magyarország a 2023-as pénzügyi évben 145 milliárd forint kiskereskedelmi forgalomról számolt be, amely 11 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest.
Tartósan csökkenti a Lidl a vegán élelmiszereinek az árát, ezzel is támogatva a speciális étrendűeket.
Magyarországon 2024 januárjától törvény ösztönözheti a fenntartható szervezeti működést.
Az új törvény célja a fenntartható finanszírozás és az egységes vállalati társadalmi felelősségvállalás előmozdítása.
A túlfogyasztásra hívja fel a figyelmet a Mastercard kampánya.
Amali Bunter, a Lidl Németország fenntarthatósági vezetője egy interjúban beszélt arról, milyen célokat tűzött ki a vállalatcsoport, amelyeket el szeretnének érni 2030-ra.
Önmagában az, hogy egy élelmiszer helyi eredetű még nem jelenti automatikusan azt, hogy az környezeti szempontból minden esetben fenntartható is.
Ha felmerül a klímaváltozás és fenntarthatóság mindig egy nagyon releváns kérdés, hogy mi, mint fogyasztók, mire tudunk figyelni.