A presztízsberuházásként indult Üveggyár sorsa évek óta kérdéses volt, most végleg leáll az autógyártás Drezdában.
Horvátországban a legtöbb helyen fizetőssé válik az elektromosautó-töltés az autópályákon - közölte a Horvát Elektromos Művek villámtöltő-hálózata honlapján.
Horvátországban hétfőtől a legtöbb helyen fizetőssé válik az elektromosautó-töltés az autópályákon - közölte a Horvát Elektromos Művek (HEP) ELEN nevű elektromos villámtöltő-hálózata honlapján.
A töltőkön 22 kW-ig csúcsidőben 2,70 kunát (128,66 forint), csúcsidőn kívül 2,31 kunát (110,07 forint) kell fizetni percenként a töltési szoltáltatásért. 22,2 és 50 kW között a villámtöltőkön a díjazás 3,50 kuna (166,78 forint), illetve 2,90 kuna (138,19 forint), míg 50 kW felett 4,50 kuna (214,42 forint), illetve 4,45 kuna (212,04 forint).
A csúcsidőre vonatkozó magasabb díjakat nyári időszámítás esetén 8-tól 22 óráig, téli időszámítás esetén 7-től és 21 óráig számítják. A megadott töltési idő túllépése után parkolási díjat is kell fizetni, amelyet 1 kunában határoztak meg percenként.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








