A színe miatt kék kártyaként emlegetett Európai Egészségbiztosítási Kártya érvényessége idén év elejétől megváltozott.
Az előzetes adatok alapján 2019-ben jelentősen felpörgött a gépjármű-értékesítés: 21,1 százalékkal, 6008 darabra bővült az eladott gépjárművek összesített száma az egyik kereskedőnél. Ebből a belföldön eladott új 21,2, a használt 39, míg a külföldön eladott új gépjárművek száma 15 százalékkal bővült. Jó évet zárt a szolgáltatói üzletág is, miután a szervízórák száma 12,6, a gépjárműkölcsönzés terén a bérleti napok száma pedig 12,5 százalékkal emelkedett.
Az AutoWallis Nyrt. mindhárom üzletága (Nemzetközi disztribúciós, Belföldi disztribúciós, Autóipari szolgáltatói) erős évet zárt 2019-ben, összemérve az előző év összesített értékesítési darabszámaival, a szervizórák számaival, a kölcsönzési flottamérettel és a bérleti napok számával - írják közleményükben. Ormosy Gábor, az AutoWallis vezérigazgatója a társaság 2019-es értékesítési adatai alapján elmondta, hogy az eredmények alapján jól halad a társaság tavaly tavasszal meghirdetett stratégiájának megvalósítása: továbbra is erős az organikus növekedés, a belföldi bővülés a piaci átlag feletti, és az AutoWallis külföldi piacait is az uniós átlagot meghaladó növekedés jellemzi.
Az AutoWallis Nemzetközi disztribúciós üzletága az előző évvel összehasonlítva 15 százalékkal több, összesen 1.996 darab új autót értékesített - írják. A Belföldi disztribúciós üzletág az új gépjármű eladásait 21,2 százalékkal 3.210, míg a használtakét 39 százalékkal, 802 darabra növelte. Mindez azt jelenti, hogy az összesített értékesítés 21,1 százalékkal 6.008 darabra emelkedett. Az Autóipari szolgáltatói üzletágon belül a szervizórák száma 12,6 százalékkal 49.640-re, a gépjárműkölcsönzés kapcsán kalkulált flottaméret 10,7 százalékkal 592 darabra bővült. A bérleti események számának kis mértékű, 1,8 százalékos csökkenését ellensúlyozza, hogy a bérleti napok száma az átlagos bérleti esemény hosszának növekedésével párhuzamosan 12,5 százalékkal, 139.437-re emelkedett.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Franciaországban minden templom elé rendőri erőket vezényelnek a húsvéti ünnepekre
- Ünnepi műsorok az InfoRádióban – Arénák
- Teljes a patthelyzet a bécsi repülőtéren
- Kiderült, mikor választják meg az új Nemzet Színészét
- Nestlé-vezérigazgató a Boci csoki eladásáról: nincs miért aggódni, marad a megszokott, kiváló minőség
- Megnyílt a Nyugati pályaudvaron a felújított keresztaluljáró