A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Négy órát kell várnia a kilépő személyautóknak a záhonyi közúti határátkelőhelyen is - közölte a Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Rendőr-főkapitányság vasárnap a police.hu-n.
A Ukrajnába utazók kilépésre választhatják a barabási, a tiszabecsi, a lónyai vagy a beregsurányi közúti határátkelőhelyeket is - tették hozzá. Szabó Szilvia, a Csongrád Megyei Rendőr-főkapitányság szóvivője korábban arról tájékoztatott, hogy a röszkei autópálya-határátkelőhelyen a személygépkocsiknak mindkét irányban négy órát kell várakozniuk. Az autóbuszoknak Szerbia felé három-, Magyarország irányába egyórás a várakozási idejük.
A határátkelőhelyek nyitvatartásáról és az ott várható várakozási időkről a www.police.hu oldal határinfó rovatában, valamint a rendőrségi útinformációs rendszer (rutin) mobil applikáció segítségével tájékozódhatnak az utazók.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








