Az M7-es autópályán zajló felújítások miatt több benzinkút is zárva tart, tehát érdemes áttervezni a tankolást.
A magas árcédula nem jár együtt a megbízhatósággal: kiderült, hogy melyik luxuskocsik rohadnak le a leggyakrabban. Arról is készült felmérés, hogy pontosan mi is romlik el leginkább.
Hiába veszel drága, márkás autót, egyáltalán nem biztos, hogy a sok-sok pénzedért megbízhatóságot is kapsz. Egy a Daily Mail által ismertetett kutatás szerint ugyanis minél újabb és drágább egy autó, annál nagyobb a valószínűsége egy meghibásodásnak. Kiderült, hogy egy nagyjából 3,6 millió forintos városi autó sokkal kisebb valószínűséggel romlik el, mint egy 15 milliós városi terepjáró.
Aki majmot vesz, vegyen banánt is!
Minél drágább egy autó, a fenntartása is annál többe kerül a szerelése: a luxusverdák közül is a 3 évnél fiatalabb városi terepjárók a legmegbízhatatlanabbak. Ugyanakkor a felmérés szerint sok baj van az olyan 3 évnél fiatlabb luxuskocsikkal is, mint 5-ös, 7-es BMW, E és S-osztályú Merci. Ezek esetében a tulajdonosok harmada tapasztalt motorikus meghibásodást, és átlagosan 2,5 napot töltöttek a szerelőnél. A fiatal SUV-ok esetében sem jobb a helyzet: a kocsik több mint negyedének volt hibás a motorja, átlagosan két napot töltöttek szervízben.
Az adatok szerint leggyakrabban pont a kényelmi extrákkal kapcsolatos dolgok romlanak el. A felmérés szerint a luxusautók leggyakoribb hibái a következők:
- fedélzeti szoftver
- szórakoztató rendszer
- külső ajtókilincsek vagy zárak
- beépített navigáció
- elektromos ablakok, napfénytető, elektromos tükrök
- kipufogógáz- vagy kibocsátási szabályozó rendszer
A válaszokból kiderült, akik olcsóbb kocsit vettek, azok feleannyit költöttek szervízre, mint a luxusautósok. A megbízhatósági statisztikák is alátámasztják, hogy a középkategóriás autók javíttatása is kevesebbe kerül.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Kiégett tanárok, erőszakos diákok – lesújtó felmérés a német oktatásról
- Megvannak a friss üzemanyagárak, bele kell húzniuk a hazai benzinkutaknak
- Gyorsan halad az amerikai katonák nagy projektje a Gázai övezet partjainál
- Szombattól ismét üzemel a Zugligeti Libegő, ám van egy kis bökkenő
- Nem adja ki a bíróság a kegyelmi ügy iratait
- Kiderült, mi okozta a szúrós szagot a kiürített budapesti iskolában