Sokan, akik eddig bizonytalanok voltak, így inkább visszatérhetnek a benzines vagy dízel autókhoz.
Beszáll a német autólízing-piacra a Lidl - hozta le a magyar sajtó a hírt a napokban. Mivel itthon is igencsak pörög a gépjármű-piac, és a hozzá kötődő finanszírozási formák, így megkérdeztük a diszkontláncot, tervezik-e, hogy itthon is elindítják a szolgáltatást.
Az ország megjelölése nélküli címekkel söpört végig az elmúlt napokban a hír, hogy Németországban (!) beszáll az autólízing-piacra a Lidl. Sőt, a szolgáltatás nem is az egész országban elérhető, első körben Berlinben, Erfurtban és Halléban lehet beülni egy a diszkontnál lízingelt autóba. A Portfolio lapszemléje szerint a német ügyfelek kizárólag online, digitális formában adhatnak le rendelést.
Az autók 24, 36 és 48 hónapra lízingelhetők, 10-15 ezer kilométeres éves futásteljesítmény mellett. Ha valaki például 48 hónapra bérel egy 10 ezer kilométeres futásteljesítményű kocsit, akkor azt már havi 89 euróért, tehát mintegy 28 ezer forintért megkaphatja. Az elérhető autókra opcionális biztosítást, illetve téligumit is lehet kérni.
Itthon is lesz diszkont-lízing?
Mivel a legfrissebb hírek szerint idehaza is erőteljesen növekszik a lízingppiac (a magyar lízingcégek a magánszemélyek újautó-vásárlásait tavaly 43 milliárd forinttal finanszírozták, ami 53 százalékos emelkedésnek felel meg), így a hír kapcsán kíváncsiak voltunk, hogy a német diszkontlánc hazai leányvállalatánál is megjelenik-e a szolgáltatás. Nos, a válasz röviden, és tömören: NEM!
- írta a Pénzcentrum megkeresésére a Lidl Magyarország.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








